Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 241
Data publikacji:
2011-08-24 13:33:59
Przedmiot: Gmina Pacanów, zaprasza do złożenia oferty na zakup pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów”
Treść przetargu:
Pacanów, dnia 24.08.2011r.
Znak: OSO.271.3.2011
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Gmina Pacanów, zaprasza do złożenia oferty na zakup pomocy dydaktycznych na rzecz
realizacji projektu pod nazwą: „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów” realizowanego na podstawie zawartej umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.09.01.02-26-265/10-00
z dnia 21.02.2011r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działanie 9.1. „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych
w systemie oświaty”, Poddziałanie 9.1.2. „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych”.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części:
a) Część 1. Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - załącznik nr 1
b) Część 2. Pomoce dydaktyczne do zajęć z logopedii - załącznik nr 2
c) Część 3. Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych i przyrodniczych - załącznik nr 3
d) Część 4. Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych
w kierunku plastycznym – załącznik nr 4
e) Część 5. Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych
w kierunku sprawności fizycznej- załącznik nr 5
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią Załączniki od nr 1 do nr 5 niniejszego zapytania.
Łączna wartość zamówienia została oszacowana na kwotę poniżej 14000 euro, w rozumieniu ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
II. Termin wykonania zamówienia:
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy.
- Zakończenie realizacji zamówienia: do dnia 30 września 2011 roku.
III. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Wymagania odnośnie oferty oraz opis sposobu obliczania ceny:
- Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych – liczba części 5.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Składając ofertę, Wykonawca musi przedłożyć wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Cena brutto winna uwzględniać podatek VAT według stawki obowiązującej na dzień składania ofert.
- Nie dopuszcza się cen wariantowych.
- Proponowana cena winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, w tym również koszty transportu do miejsca wskazanego w Zał. Nr 1 do umowy i ewentualne koszty ubezpieczenia zamówienia.
- Cena będzie niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.
2. Sposób i termin zapłaty:
- 30 dni od daty wystawienia faktury, przelewem na konto Wykonawcy.
3. Inne elementy związane z realizacją zamówienia:
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność odpowiednio za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu.
- Wykonawca zgodnie z obowiązującym prawem udziela gwarancji na dostarczane pomoce dydaktyczne.
IV. Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze Wykonawcy niniejszego zamówienia, Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny za jaką wykonane zostanie zamówienie: cena – 100%
V. Termin i miejsce złożenia oferty:
- Ofertę należy składać w terminie do dnia 29.08. 2011r. do godz. 9.00
- Ofertę należy:
- składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów pokój nr 17, I piętro,
w godz. od 7.30-15.30, lub
- przesłać pocztą/ kurierem na adres: Urząd Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów
Koperta powinna być zaadresowana na adres Zamawiającego oraz oznakowana napisem:
„Oferta na zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu pod nazwą: „Indywidualizacja nauczania
i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów”
- O zachowaniu powyższego terminu decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego,
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Pozostałe informacje:
- Z Wykonawcą, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza Zamawiający zawrze umowę,
której wzór stanowi załącznik nr 7: - Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu z Unii Europejskiej.
- Osoby do kontaktu: Maria Witek, tel. 41/3765403 w. 32, e-mail: oswiata@pacanow.pl
- Załączniki do niniejszej oferty:
- Załącznik od nr 1 do nr 5 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia,
- Załącznik nr 6 – Formularz ofertowy,
- Załącznik nr 7 – Wzór umowy.
WÓJT GMINY
mgr Wiesław Skop
Zmiana zapytania ofertowego
Do wszystkich wykonawców
Ogłoszenie o zmianie zapytania ofertowego na zakup pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów” z dnia 24.08.2011r.
Gmina Pacanów zawiadamia, iż następuje zmiana zapytania ofertowego na zakup pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów” z dnia 24.08.2011r. w części dotyczącej:
- Punktu V Zapytania. Termin i miejsce złożenia oferty w zakresie pkt. 1
Punkt V Zapytania. Termin i miejsce złożenia oferty w zakresie punktu 1 miał brzmienie:
„ Ofertę należy składać w terminie do dnia 29.08.2011r. do godz. 9.00”
Z dniem 25.08.2011r. otrzymuje brzmienie: „Ofertę należy składać w terminie do dnia 30.08.2011r. do godz. 15.00”
Pozostałe zapisy zapytania ofertowego pozostają bez zmian.
WÓJT GMINY
mgr Wiesław Skop
Załączone pliki:
Pomoce_dydaktyczne_zal_1
(Pomoce_dydaktyczne_zal_1.doc - 302.08 KB) Data publikacji: 2011-08-24 13:34:29 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Pomoce_dydaktyczne_zal_1
Pomoce_dydaktyczne_zal_2
(Pomoce_dydaktyczne_zal_2.doc - 144.896 KB) Data publikacji: 2011-08-24 13:34:45 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Pomoce_dydaktyczne_zal_2
Pomoce_dydaktyczne_zal_3
(Pomoce_dydaktyczne_zal_3.doc - 295.424 KB) Data publikacji: 2011-08-24 13:35:03 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Pomoce_dydaktyczne_zal_3
Pomoce_dydaktyczne_zal_4
(Pomoce_dydaktyczne_zal_4.doc - 77.824 KB) Data publikacji: 2011-08-24 13:35:17 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Pomoce_dydaktyczne_zal_4
Pomoce_dydaktyczne_zal_5
(Pomoce_dydaktyczne_zal_5.doc - 104.96 KB) Data publikacji: 2011-08-24 13:35:33 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Pomoce_dydaktyczne_zal_5
Pomoce_dydaktyczne_zal_6_Formularz_ofertowy
(Pomoce_dydaktyczne_zal_6_Formularz_ofertowy.doc - 577.536 KB) Data publikacji: 2011-08-24 13:35:58 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Pomoce_dydaktyczne_zal_6_Formularz_ofertowy
Pomoce_dydaktyczne_zal_7_umowa
(Pomoce_dydaktyczne_zal_7_umowa.doc - 479.744 KB) Data publikacji: 2011-08-24 13:36:21 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Pomoce_dydaktyczne_zal_7_umowa
Pomoce_dydaktyczne_zal_7_umowa_zal_1_do_umowy
(Pomoce_dydaktyczne_zal_7_umowa_zal_1_do_umowy.doc - 657.408 KB) Data publikacji: 2011-08-24 13:36:54 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: Pomoce_dydaktyczne_zal_7_umowa_zal_1_do_umowy
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2011-08-24 13:37:06
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu