Zamawiający:
Gmina Pacanów
Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów
Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 238
Data publikacji:
2011-08-18 14:51:41
Przedmiot: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów
Treść przetargu:
Gmina Pacanów
ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów
tel. (041) 376 54 03
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony
na:
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.2. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w następujących placówkach oświatowych, dla których Gmina Pacanów jest organem prowadzącym: 1)w terminie od 1 września 2011r. do 21 czerwca 2013r. a) Szkoła Podstawowa w Pacanowie, z siedzibą w Pacanowie, ul. Karska 3, b) Szkoła Podstawowa w Wójczy, z siedzibą w Wójczy, Wójcza 20, c) Szkoła Podstawowa w Oblekoniu, z siedzibą w Oblekoniu, Oblekoń 73, 2) w terminie od 1 września 2011r. do 31 stycznia 2013r. a) Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich, z siedzibą w Ratajach Słupskich 39a. 3.3. Zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie oraz niezbędne pomoce dydaktyczne. 3.4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące Części: a) Część 1 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3 Grupa I, 8 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin. b) Część 2 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3 Grupa I, 8 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin. c) Część 3 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3 Grupa I, 6 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin. d) Część 4 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku matematyka w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3 Grupa I, 8 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin. e) Część 5 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionym w kierunku plastycznym w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3 Grupa I, 12 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin. f) Część 6 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku sprawności fizycznej w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3 Grupa I, 14 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin. g) Część 7 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Ratajach Słupskich, Grupa I, 4 osoby, liczba godzin ogółem: 70. Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 9 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 7 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 11 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 13 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 22 godziny, od 1 stycznia 2013 r. do 31stycznia 2013 r. - 4 godziny. h) Część 8 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Ratajach Słupskich, Grupa I, 4 osoby, liczba godzin ogółem: 70. Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 9 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 7 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 11 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 13 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 22 godziny, od 1 stycznia 2013 r. do 31stycznia 2013 r. - 4 godziny. i) Część 9 Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej w Ratajach Słupskich, Grupa I, 8 osoby, liczba godzin ogółem: 70. Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 9 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 7 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 11 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 13 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 22 godziny, od 1 stycznia 2013 r. do 31stycznia 2013 r. - 4 godziny. j) Część 10 -Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Wójczy, Wójcza 20, Grupa I, 4 osoby, liczba godzin ogółem: 60. Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 7 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 8 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 7 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 8 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 3 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 12 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 7 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 8 godzin. k) Część 11 -Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Wójczy, Wójcza 20, Grupa II, 3 osoby, liczba godzin ogółem: 60. Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 7 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 8 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 7 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 8 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 3 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 12 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 7 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 8 godzin. l) Część 12 -Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Wójczy, Wójcza 20, Grupa I, 4 osoby, liczba godzin ogółem: 60. Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 7 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 8 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 7 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 8 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 3 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 12 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 7 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 8 godzin. m) Część 13 -Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku nauk matematyczno - przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Wójczy, Wójcza 20, Grupa I, 5 osoby, liczba godzin ogółem: 60. Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 7 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 8 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 7 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 8 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 3 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 12 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 7 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 8 godzin. n) Część 14 -Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Oblekoniu, Grupa I, 11 osób, liczba godzin ogółem: 62. Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 8 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 6 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 10 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 9 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 9 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 8 godzin. o) Część 15 -Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Oblekoniu, Grupa I, 10 osób, liczba godzin ogółem: 62. Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 8 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 6 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 10 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 9 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 9 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 8 godzin. p) Część 16 -Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w Szkole Podstawowej w Oblekoniu, Grupa I, 11 osób, liczba godzin ogółem: 62. Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 8 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 6 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 10 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 9 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 9 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 8 godzin. 3.5. Zajęcia będą realizowane w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem nauczania danych klas z uwzględnieniem innych zajęć pozalekcyjnych, w których już uczestniczą uczniowie. 3.6. Przez pojęcie godzina zajęć w SIWZ należy rozumieć 45 minut. 3.7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia przez wykonawców wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 10.1, lit. a) SIWZ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2), o którym mowa w pkt. 11.1, lit a) SIWZ), że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 2) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 10.1, lit. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2), o którym mowa w pkt. 11.1, lit a) SIWZ, że Wykonawca dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 3) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 10.1, lit. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje potencjałem technicznym i osobami potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2), o którym mowa w pkt. 11.1, lit a) SIWZ, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami potrzebnym do wykonania zamówienia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 4) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 10.1, lit. d) osoby zdolne do wykonywania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2), o którym mowa w pkt. 11.1, lit a) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 5) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 10.1, lit. d) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2), o którym mowa w pkt. 11.1, lit a) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz ofertowy,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
27.1. Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) zmiany okresu, o którym mowa w § 7, związanych z realizacją projektu, b) zmian wniesionych do projektu przez uprawniony podmiot, c) zmiany załącznika do umowy w zakresie obowiązków Wykonawcy 27.2.Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pacanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów pok. nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pacanów realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I, 8 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I, 8 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I, 6 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku matematyka w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I, 8 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionym w kierunku plastycznym w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I, 12 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca 2013 r. - 8 godzin, od 1 kwietnia 2013 r. do 21 czerwca 2013 r. - 9 godzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku sprawności fizycznej w Szkole Podstawowej w Pacanowie, ul. Karska 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa I, 14 osób, Liczba godzin ogółem: 92 Harmonogram zajęć: od 1 września 2011 r. do 31 października 2011 r. - 16 godzin, do 1 listopada 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 14 godzin, od 1 stycznia 2012 r. do 31 marca 2012 r. - 14 godzin, od 1 kwietnia 2012 r. do 30 czerwca 2012 r. - 16 godzin, od 1 września 2012 r. do 30 września 2012 r. - 4 godziny, od 1 października 2012 do 31 grudnia 2012 r. - 11 godzin, od 1 stycznia 2013 r. do 31 marca
Załączone pliki:
1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_1_oferta
(1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_1_oferta.pdf - 145.312 KB) Data publikacji: 2011-08-18 14:52:44 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_1_oferta
1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_2_oswiadczenie
(1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_2_oswiadczenie.pdf - 132.353 KB) Data publikacji: 2011-08-18 14:53:02 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_2_oswiadczenie
1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_3_oswiadczenie
(1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_3_oswiadczenie.pdf - 147.593 KB) Data publikacji: 2011-08-18 14:53:24 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_3_oswiadczenie
1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_4a_umowa
(1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_4a_umowa.pdf - 139.162 KB) Data publikacji: 2011-08-18 14:53:44 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_4a_umowa
1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_4b_umowa
(1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_4b_umowa.pdf - 138.601 KB) Data publikacji: 2011-08-18 14:54:01 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_4b_umowa
1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_5
(1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_5.pdf - 139.132 KB) Data publikacji: 2011-08-18 14:54:19 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne_zal_5
1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne
(1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne.pdf - 266.988 KB) Data publikacji: 2011-08-19 10:24:59 Redaktor: Mariusz Ratusznik
Opis: 1102_SIWZ_uslugi_edukacyjne
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2011-08-18 14:54:32
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu