Wersja do druku

Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. (041) 376 54 03 wew. 19, fax. (041) 376 59 80
E-mail:gopspacanow@elend.pl
Strona www:

Numer ID: 237

Data publikacji:
2011-08-18 14:23:15

Przedmiot: Organizacja warsztatów aktywizacyjno-integracyjnych połączonych z treningiem psychologicznym oraz szkoleń w ramach realizacji Projektu.

Treść przetargu:

Pacanów: Organizacja warsztatów aktywizacyjno-integracyjnych połączonych z treningiem psychologicznym oraz szkoleń w ramach realizacji Projektu
Numer ogłoszenia: 249494 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 376 54 03, faks 0-41 376 59 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja warsztatów aktywizacyjno-integracyjnych połączonych z treningiem psychologicznym oraz szkoleń w ramach realizacji Projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: warsztaty/szkolenia dla całej grupy Trening integracji emocjonalnej - 24h Trening kompetencji podstawowych - 24h Terapia psychologiczna oparta na terapii dźwiękiem - 10 sesji jednogodzinnych Warsztaty - będą miały na celu poznanie własnych emocji - analiza SWOT (możliwości, ograniczenia), Dzięki tym szkoleniu możliwe będzie sięgnięcie do nowych pokładów siły, da możliwość wglądu w siebie, samopoznanie. oraz podniesienie umiejętności i świadomości uczestników w zakresie gospodarowania budżetem domowym, planowania i podziału obowiązków domowych w rodzinie, odreagowania psychicznego. Zadanie nr 2: kursy/szkolenia zawodowe przedstawiciel handlowy z kategorią prawa jazdy B, - 4 osoby kucharz małej gastronomi + catering - organizacja małych przyjęć okolicznościowych, - 4 osoby operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, - 4 osoby spawacz metodą MAG. - 4 osoby.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

·                       Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·                       Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości 50% polegające na powtórzeniu zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·                       Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·                 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                             oświadczenie, że wykonawca posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy.(dla wszystkich zadań) Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie zajęć nauki na prawo jazdy kat. B (dla zadania nr 2)

·                 III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                             Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał: Zadanie 1: 3 warsztatów aktywizacyjno - integracyjnych. Zadanie 2: 1 szkolenie grupowe przedstawiciel handlowy z kategorią prawa jazdy B, 1 szkolenie grupowe kucharz małej gastronomi + catering 1 szkolenie grupowe operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, 1 szkolenie grupowe spawacz metodą MAG. O łącznej wartości minimum 10 tysięcy złotych dla zadania nr 1, a 40 tysięcy złotych dla zadania nr 2 Szkolenie grupowe to szkolenia dla minimum 4 osób. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.

·                 III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                             Na potwierdzenie należy przedłożyć; wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; wykaz musi zawierać informacje: Wymagania minimalne w wykazie poza informacją o podstawie dysponowania, należy podać: Zadanie 2 1 Kucharz małej gastronomi + catering Pracownia gastronomiczna z min. 4 stanowiskami gastronomicznymi w tym min. kuchenki z piekarnikiem, naczynia kuchenne, mikrofale, miksery, zastawa stołowa. 2 Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B 2 pojazdy do nauki jazdy w zakresie prawa jazdy kat. B, (typ, marka samochodu i nr rejestracyjny). 3 Spawacz metodą MAG Pracownia do nauki spawania MAG wyposażona w cztery stanowiska spawalnicze z pełnym osprzętem do nauki spawania należy podać adres pracowni i wyposażenie z nazwami i typami spawarek min 4 szt. 4 Operator wózka widłowego 2 wózki widłowe, należy poda markę i rodzaj napędu Ogólny wymóg dysponowania salami dla obydwu zadań do prowadzenia zajęć na warsztatach i szkoleniach został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje: adres lokalu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC (minimalne wymagania lokalowe to: po dwie sale dydaktyczne dla każdego z zadań, każda z sal dla ilości osób odpowiadającej ilości uczestników szkolenia, jedno pomieszczenie socjalne, dwa sanitariaty WC (damski i męski). Wykonawca, jeżeli nie posiada własnej bazy lokalowej jest zobowiązany złożyć oświadczenie o prawie dysponowania lokalem. Jeżeli oferta tego wykonawcy zostanie wybrana to będzie zobowiązany przedłożyć na dwa dni przed podpisaniem umowy dokument uprawniający go dysponowania lokalem przez cały okres realizacji zamówienia.

·                 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                             wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; Wymagania minimalne kadry Zadanie 1 1 Trening integracji emocjonalnej Trening kompetencji podstawowych Terapia psychologiczna oparta na terapii dźwiękiem 3 osoby posiadająca: wykształcenie wyższe oraz praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie prezentowanego tematu, wynikającą z wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji; minimum 3-letni okres pracy w zawodzie. Dwie z wymienionych osób musi posiadać wykształcenie psychologa. Zadanie 2 1 Kucharz małej gastronomii + catering 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe gastronomiczne oraz 1 osoba posiadające wykształcenie średnie gastronomiczne , doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne 2 Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B 2 instruktorów z uprawnieniami do szkolenia w zakresie prawa jazdy kat. B, doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia. 3 Spawacz metodą MAG Wykładowcy z kwalifikacjami spełniającym wymagania wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa nr W-07/IS-41, posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu podanego w SIWZ dotyczącego danego szkolenia-min. 4 osoby. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. 4 Operator wózka widłowego 2 osoby z uprawnieniami do szkolenia w zakresie obsługi wózków widłowych, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu obsługi wózków widłowych. Jedna z wymienionych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·                 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·               wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·               wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·               wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·               oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·               wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·                       1 - Cena - 70

·                       2 - doświadczenie - 25

·                       3 - certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 1) Zmiana wykazanego do zajęć praktycznych sprzętu oraz innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony sprzęt i inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu wykonawca. 2) Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu wykonawca. 3) Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej. 4) Zmianę terminu zakończenia szkoleń w sytuacji niezależnej i niemożliwej do przewidzenia przez strony umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pacanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie ul. Radziwiłłówka 2/3, 28-133 Pacanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie ul. Radziwiłłówka 2/3, 28-133 Pacanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy PO KL Czas na aktywność w Gminie Pacanów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: warsztaty/szkolenia dla całej grupy.

·                 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening integracji emocjonalnej - 24h Trening kompetencji podstawowych - 24h Terapia psychologiczna oparta na terapii dźwiękiem - 10 sesji jednogodzinnych Warsztaty - będą miały na celu poznanie własnych emocji - analiza SWOT (możliwości, ograniczenia), Dzięki tym szkoleniu możliwe będzie sięgnięcie do nowych pokładów siły, da możliwość wglądu w siebie, samopoznanie. oraz podniesienie umiejętności i świadomości uczestników w zakresie gospodarowania budżetem domowym, planowania i podziału obowiązków domowych w rodzinie, odreagowania psychicznego..

·                 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

·                 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

·                 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o                                  1. Cena - 70

o                                  2. doświadczenie - 25

o                                  3. certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kursy/szkolenia zawodowe.

·                 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedstawiciel handlowy z kategorią prawa jazdy B, - 4 osoby kucharz małej gastronomi + catering - organizacja małych przyjęć okolicznościowych, - 4 osoby operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, - 4 osoby spawacz metodą MAG. - 4 osoby.

·                 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

·                 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

·                 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o                                  1. Cena - 70

o                                  2. doświadczenie - 25

o                                  3. certyfikat w zakresie jakości usług szkoleniowych - 5

 

 

Kierownik

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Edward Wojniak


Załączone pliki:

SIWZ_GOPS_projekt_POKL
(SIWZ_GOPS_projekt_POKL.doc - 467.456 KB) Data publikacji: 2011-08-18 14:26:29 Redaktor: Katarzyna Więckowska

Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2378
Wprowadził do systemu: Katarzyna Więckowska, data: 2011-08-18 14:23:15
Opublikował: Katarzyna Więckowska, data publikacji: 2011-08-18 14:29:53
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu