Wersja do druku

Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. (041) 376 54 03 wew. 19, fax. (041) 376 59 80
E-mail:gopspacanow@elend.pl
Strona www:

Numer ID: 224

Data publikacji:
2010-12-21 15:02:49

Przedmiot: Prowadzenie dożywiania dzieci w szkołach na terenie Gminy Pacanów w roku 2011

Treść przetargu:

Pacanów dn.27.12.2010r.

W Y J A Ś N I E N I E

 

Do zamówienia publicznego dokonywanego w trybie przetargu nieograniczonego na prowadzenie dożywiania dzieci w szkołach na terenie Gminy Pacanów w 2011 roku

1.W formularzu ofertowym wystąpił błąd w numeracji zadań. Pomyłka dotyczy zadania 3 dożywianie dzieci w szkole Podstawowej w Wójczy, które zostało zanumerowane jako zadanie 4. Poprawiony formularz ofertowy podany został na stronie internetowej.

2. W specyfikacji istotnych warunków zamówienia w punkcie 16 – miejsce i termin składania ofert mylnie podany został termin składania jako 27.12.2010r., a winno być 28.12.2010r.

 

Do oferty na dożywianie dzieci na 2011r. należy dołączyć poprawiony formularz ofertowy.

 

Kierownik GOPS w Pacanowie

Edward Wojniak

 

Pacanów: Prowadzenie dożywiania dzieci w szkołach na terenie Gminy Pacanów w roku 2011
Numer ogłoszenia: 414258 - 2010; data zamieszczenia: 21.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 376 54 03, faks 0-41 376 59 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dożywiania dzieci w szkołach na terenie Gminy Pacanów w roku 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu dożywiania dzieci w pięciu szkołach na terenie Gminy Pacanów w roku 2011, w zakresie przygotowywania, dowozu i wydawania posiłków uczniom wytypowanym przez GOPS w dniach nauki szkolnej w godzinach od 10:00 do 13:00. Szczegółowy czas wydawania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami poszczególnych szkół. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów i urozmaicone. Posiłki gorące gotowane dla dzieci w wieku 6 - 16 lat o kaloryczności nie mniej niż 700 kcal. Dowóz posiłków musi odbywać się z zachowaniem odpowiednich parametrów czasu i temperatur stosowanych podczas transportu potraw tj.: - temperatura wydawanych posiłków gotowanych nie może być mniejsza niż 65ºC, - wydawanie posiłków musi odbyć się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Dożywianie dzieci poza okresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ujętych do programu państwa w zakresie dożywiania, mogących wyniknąć z potrzeb organizacynych placówek oświatowych lub zdarzeń losowych bądź klęsk żywiołowych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-0, 55.52.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    posiada / nie posiada w oparciu o złożone oświadczenie Zamawiający uzna prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna: Wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonanie co najmniej jednej usługi odpowiadającej zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia (wykonywanie usługi żywienia) lub będzie dysponował potencjałem ludzkim spełniającym te wymagania.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Oświadczenie o posiadanym zapleczu kuchennym, urządzeniach do przechowywania żywności i środków transportu przystosowanego do przewozu gorących posiłków.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający uzna informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; (§1 ust.1 pkt 10 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. nr 226 poz. 1817) i oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         koncesję, zezwolenie lub licencję

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·         oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą wyłącznie: a) zmiany terminu płatności - w przypadku, gdy o zmianę wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, lub wystąpią istotne zmiany zakresu rzeczowego usług wynikających ze zmiany warunków organizacyjnych, b) zmiana osób lub podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego, jeżeli zmiana nie wpłynie na pozostałe warunki umowy, c) zmiana zakresu usług, - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili składania ofert, d) zmiany wynagrodzenia, - jeżeli nastąpi zmiana zakresu usług lub wystąpią usługi zmienne generujące zmianę kosztów, jak również urzędowej zmiany wysokości stawki VAT, e) zmianę wynagrodzenia jeżeli koszt produktów użytych do przygotowania posiłków wzrośnie conajmniej 25%.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pacanowie ul. Radziwiłłówka 2, kod 28-133 Pacanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Pacanowi ul.Radziwiłłówka 2, sekretariat pokój nr 17, piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie, dowóz i wydawanie gotowanych posiłków dzieciom wytypowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Pacanowie..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania nr 1 obejmuje przygotowanie i wydawanie posiłków w ilości około 65 sztuk dziennie, w każdym dniu nauki w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad, grudzień -w ilości łącznej 11050 posiłków, z możliwością wykorzystania do przygotowania pomieszczeń i urządzeń kuchennych Szkoły Podstawowej w Pacanowie za odpłatnością według stawki 5zł za metr kwadratowy przy powierzchni kuchni 75m2 według odrębnej umowy zawartej z właścicielem budynku. Natomiast przy korzystaniu z pomieszczeń i urządzeń kuchennych tylko do wydawania posiłków bezpłatnie zastrzeżeniem mediów (gaz, energia elektryczna, woda, usuwanie nieczystości). Posiłki jednodaniowe: zupa z wkładką i pieczywo - nie mniej niż 15 dag na jedną osobę oraz przemiennie drugie danie dwa razy w tygodniu mięsne lub bezmięsne, o kaloryczności nie mniejszej niż 700kcal. Po spożyciu posiłków, Wykonawca na własny koszt usunie z terenu szkoły wszelkie odpadki żywnościowe..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie, dowóz i wydawanie gotowanych posiłków dzieciom wytypowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania nr 2 obejmuje przygotowanie i wydanie posiłków w ilości około 121 sztuk dziennie, w każdym dniu nauki w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad, grudzień - łącznie około 20570 posiłków, z wykorzystaniem do wydawania posiłków pomieszczeń i urządzeń kuchennych Szkoły Podstawowej - bezpłatnie, według umowy zawartej z właścicielem budynku i dzierżawcą kuchni - Domem Opieki Społecznej i Stołówki Caritas w Ratajach. Posiłki jednodaniowe: zupa z wkładką i pieczywo - nie mniej niż 15 dag na jedną osobę, oraz przemiennie drugie danie dwa razy w tygodniu mięsne lub bezmięsne, o kaloryczności nie mniejszej niż 700kcal. Po spożyciu posiłków, Wykonawca na własny koszt usunie z terenu szkoły wszelkie odpadki żywnościowe..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie, dowóz i wydawanie gotowanych posiłków dzieciom wytypowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szkole Podstawowej w Wójczy..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania nr 3 obejmuje przygotowanie, dowóz i wydanie posiłków w ilości około 11 sztuk dziennie, w każdym dniu nauki w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień październik, listopad, grudzień - w łącznej ilości około 1870 posiłki. Wydawanie z wykorzystaniem pomieszczeń i urządzeń szkolnych - bezpłatnie, według umowy zawartej z właścicielem budynku. Posiłki jednodaniowe: zupa z wkładką i pieczywo - nie mniej niż 15 dag na jedną osobę oraz przemiennie drugie danie dwa razy w tygodniu mięsne lub bezmięsne, o kaloryczności nie mniejszej niż 700kcal, podawane w naczyniach jednorazowych. Naczynia jednorazowego użytku winny spełnia wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dział III ustawy (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z póź. zm.). Po spożyciu posiłków, Wykonawca na własny koszt usunie z terenu szkoły zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpadki żywnościowe..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie, dowóz i wydawanie gotowanych posiłków dzieciom wytypowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, w Szkole Podstawowej w Oblekoniu..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania nr 4 obejmuje przygotowanie około 26 sztuk dziennie, w każdym dniu nauki w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec, wrzesień, październik, listopad, grudzień - w łącznej ilości ok. 4420 posiłków. Wydawanie z wykorzystaniem pomieszczeń i urządzeń szkolnych - bezpłatnie, według umowy zawartej z właścicielem budynku. Posiłki jednodaniowe: zupa z wkładką i pieczywo - nie mniej niż 15 dag na jedną osobę oraz przemiennie dr


Załączone pliki:

SIWZ_dozywianie_dzieci_2011
(SIWZ_dozywianie_dzieci_2011.doc - 184.832 KB) Data publikacji: 2010-12-21 15:04:58 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: SIWZ_dozywianie_dzieci_2011

Poprawiony formularz ofertowy
(Formularz_poprawiony_dozywianie_2011.doc - 35.328 KB) Data publikacji: 2010-12-27 12:01:06 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Poprawiony formularz ofertowy

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2772
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2010-12-21 15:02:49
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2010-12-21 15:05:45
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu