Wersja do druku

Zamawiający:

Szkoła Podstawowa

Adres:
Rataje Słupskie 39a
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. (041) 379-94-04, fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 216

Data publikacji:
2010-10-11 10:39:17

Przedmiot: Przetarg nieograniczony na: ”Dostawę oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich”

Treść przetargu:

Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich

Rataje Słupskie 39a

28 – 133 Pacanów

woj. Świętokrzyskie

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

”Dostawę oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich”

Numer ogłoszenia: 280563 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Numer ogłoszenia: 291309 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 280563 - 2010 data 11.10.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich, Rataje Słupskie 39A, 28-133 Rataje Słupskie, woj.

świętokrzyskie, tel. 0-41 37 99 404.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·  Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·  W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w

sekretariacie Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich 39a, 28-133 Pacanów, nie

źniej niż do dnia 20.10.2010r. do godz. 11.00..

·  W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału

w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w

sekretariacie Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich 39a, 28-133 Pacanów, nie

źniej niż do dnia 21.10.2010r. do godz. 11.00..

 

p.o. Dyrektor Szkoły

mgr inż. Krzysztof Eliasz

 

Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich

Rataje Słupskie 39a

28 – 133 Pacanów

woj. Świętokrzyskie

 

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

”Dostawę oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich”

Numer ogłoszenia: 280563 - 2010; data zamieszczenia: 11.10.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich , Rataje Słupskie 39A, 28-133 Rataje Słupskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 37 99 404.

Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna placówka oświatowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich Szacunkowe ilości i asortyment rocznego zapotrzebowania na olej opałowy, będący przedmiotem dostawy:60 000 litrów/rok Ilość paliwa przedstawiona powyżej jest wielkością orientacyjną i nie wiąże Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie przewożony transportem Wykonawcy w cysternach samochodowych zgodniez obowiązujących przepisami . Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie zgodnie ze zgłaszanym telefonicznie przez Zamawiającego zapotrzebowaniem w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w Polskich Normach. Kod i nazwa kategorii wg. CPV: 09135000-4 Oleje opałowe, 09135100-5 Olej opałowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Przedmiot zamówienia uzupełniającego tożsamy z zamówieniem podstawowym

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00-4, 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku w posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ), że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, że Wykonawca dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje osobami potrzebnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, że Wykonawca dysponuje osobami potrzebnymi do wykonania zamówienia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2), o którym mowa w pkt. 9, lit a) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą wyłącznie: a) zmiany zakresu dostawy w stosunku do założonej ilości - w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego, b) zmiany ceny sprzedaży oleju opałowego w ramach poszczególnych dostaw częściowych, , może ulegać zmianom jedynie na skutek niezależnych od Wykonawcy zmian cen na rynku krajowym, W przypadku zmiany cen na krajowym rynku paliw, Wykonawca każdorazowo przed dokonaniem dostawy częściowej na podstawie zamówienia, zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego (faxem) powiadomienia Zamawiającego o zmianie ceny hurtowej netto u producenta. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pacanow.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Ratajach Słupskich 39a, 28-133 Pacanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich 39a, 28-133 Pacanów, nie później niż do dnia 20.10.2010r. do godz. 11.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

     

 

     p.o. Dyrektor Szkoły

mgr inż. Krzysztof Eliasz


Załączone pliki:

10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje
(10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje.pdf - 128.89 KB) Data publikacji: 2010-10-11 10:40:16 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje

10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje_zal_1-5
(10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje_zal_1-5.pdf - 67.53 KB) Data publikacji: 2010-10-11 10:41:00 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Załączniki nr 1 do 5

10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje_zal_4_wzor_umowy
(10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje_zal_4_wzor_umowy.pdf - 42.085 KB) Data publikacji: 2010-10-11 10:41:33 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Załącznik nr 4 wzór umowy

10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje_ogloszenie_o_zmianie
(10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje_ogloszenie_o_zmianie.pdf - 26.1 KB) Data publikacji: 2010-10-18 13:19:18 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje_odpowiedzi_na_pytania_z_15.10.2010
(10_SIWZ_olej_opalowy_SP_Rataje_odpowiedzi_na_pytania_z_15.10.2010.pdf - 53.323 KB) Data publikacji: 2010-10-18 13:20:19 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Odpowiedzi na pytania z dnia 15.10.2010

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2407
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2010-10-11 10:39:17
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2010-10-11 10:41:46
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu