Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 207

Data publikacji:
2010-08-10 08:32:30

Przedmiot: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacanów oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na rok 2010 w wysokości 6 000 000,00 PLN

Treść przetargu:

Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 begin_of_the_skype_highlighting              (041) 376 54      end_of_the_skype_highlighting 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

 

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacanów oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na rok 2010 w wysokości                    6 000 000,00 PLN”

 

Numer ogłoszenia: 243772 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010

Ogłoszenie zostało przesłane do publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w dniu  10.08.2010r.  nr. referencyjny: 2010-105219

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pacanow.pl/

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacanów oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na rok 2010 w wysokości 6 000 000,00 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacanów oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na rok 2010 w wysokości 6 000 000,00 PLN Opis Przedmiotu zamówienia: - kredyt długoterminowy, - kwota kredytu 6.000.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pacanów związanego z realizacją inwestycji i dotacji na zadania inwestycyjne ujęte w uchwale budżetowej oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w roku 2010, - w roku 2010 refundacja kosztów które były ujęte w planowanym deficycie na 2010 rok, lub spłata wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na rok 2010 planowane do zapłaty z zaciągniętego kredytu, a ich termin płatności przypadł do dnia uruchomienia kredytu tj. od 01.01.2010 roku do dnia uruchomienia kredytu, - oprocentowanie kredytu liczone według zmiennej stawki - WIBOR 1M średniomiesięczny + marża banku. Stawka opublikowana obowiązuje od pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres, tj. pierwszy dzień miesiąca, do ostatniego dnia okresu tj. ostatniego dnia miesiąca, - uruchomienie kredytu w transzach na wniosek Urzędu, przy czym ostateczny termin uruchomienia kredytu w kwocie 6 000 000,00 zł przypada na dzień 31.12.2010 r. - od uruchomienia kredytu prowizja - 0%, - spłata kredytu w latach 2011-2019, - karencja w spłacie kredytu do dnia 31.12.2010 roku, - spłata kapitału po upływie karencji, na koniec każdego kwartału, pierwsza rata przypada na dzień 31.03.2011, - spłata odsetek na koniec każdego kwartału, od aktualnego zadłużenia, przy czym pierwsza rata przypada na dzień 31.12.2010, ostatnia rata do 31.12.2019 r. - zabezpieczenie kredytu - weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, - dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, w przypadku wcześniejszej spłaty, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, - od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) prowizja - 0%, - w razie braku dyspozycyjności kredytu w czasie określonym w niniejszym punkcie SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania za straty na zasadach ogólnych, - kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, - kapitalizacja odsetek kredytu jest niedopuszczalna, - Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy, - zabezpieczenie kredytu - weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, - zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego, - Zamawiający informuje na podstawie art. 36 ust.5 ustawy, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców, Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 1M średniomiesięczny z dnia 02.08.2010r. (w wysokości 3,6000 % wg. www.bankier.pl) stałą w całym okresie kredytowania, jako umowny termin rozpoczęcia okresu naliczania odsetek należy przyjąć dzień 30.09.2010r Kod CPV : 66113000-5 Usługi udzielania kredytu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (Słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.09.2010r. do godz. 11.00 Wadium może być wnoszone we wszystkich formach określonych w art. 45 PZP Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny znaleźć się następujące elementy: 1) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP., 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego, (tj Gmina Pacanów - Wójt Gminy), 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/ubezpieczyciela, 6) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 00400400 0172 0020. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, w dni robocze od godz. 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem). W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PzP. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia 20.09.2010r. do godz. 11.00 Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 60 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a)W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali się posiadaniem zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Ustawy Prawo Bankowe (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) lub dokumentów równoważnych. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, oraz kopii zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Ustawy Prawo Bankowe (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) lub dokumentów równoważnych

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w-w warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ,

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w/w warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ,

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w-w warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ,

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w-w warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

koncesję, zezwolenie lub licencję

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy, b) symulacja spłaty kredytu, c) dowód wniesienia wadium,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą wyłącznie: a) zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, b) zmiana nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, c) zmiany waluty w jakiej prowadzone będzie rozliczenie w przypadku jej ustawowej zmiany w trakcie obowiązywania umowy - w takim przypadku kapitał przeliczony będzie zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, a oprocentowanie WIBOR 1M średniomiesięczny zamieniony będzie na EURIBOR 1M średniomiesięczny. d) zmiany osób lub podmiotów reprezentujących oraz odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy, e) zmiany terminu spłaty rat kapitałowych, i odsetek f) zmiany rachunków bankowych określonych w umowie, g) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy - w takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, h) zmiany stopy oprocentowania wynikłej ze zmiany stawki WIBOR 1M - prowizja banku w całym okresie kredytowania jest stała i niedopuszczalna jest jej zmiana, Dokonanie jakichkolwiek zmian umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.

 

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pacanow.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów pok. nr 17, nie później niż do dnia 20.09.2010r. do godz. 11.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Wójt Gminy Pacanów

 

 /-/ mgr Wiesław Skop


Załączone pliki:

2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt
(2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt.pdf - 178.281 KB) Data publikacji: 2010-08-10 08:34:50 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt

2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt_zal_nr_2_oswiadczenie_art_22
(2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt_zal_nr_2_oswiadczenie_art_22.pdf - 40.925 KB) Data publikacji: 2010-08-10 08:35:55 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt_zal_nr_2_oswiadczenie_art_22

2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt_zal_nr_3_oswiadczenie_art_24
(2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt_zal_nr_3_oswiadczenie_art_24.pdf - 44.889 KB) Data publikacji: 2010-08-10 08:36:22 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt_zal_nr_3_oswiadczenie_art_24

2010_06_SIWZ_przertarg_kredyt_zal_nr_4_dokumentacja_finansowa
(2010_06_SIWZ_przertarg_kredyt_zal_nr_4_dokumentacja_finansowa.zip - 24315.353 KB) Data publikacji: 2010-08-10 08:43:37 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 2010_06_SIWZ_przertarg_kredyt_zal_nr_4_dokumentacja_finansowa

2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt_zal_nr_1
(2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt_zal_nr_1.pdf - 47.45 KB) Data publikacji: 2010-08-26 14:45:48 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 2010_06_SIWZ_przetarg_kredyt_zal_nr_1

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2582
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2010-08-10 08:32:30
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2010-08-10 08:55:35
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu