Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 205

Data publikacji:
2010-08-02 10:42:58

Przedmiot: Przetarg nieograniczony na:„Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2010/2011”

Treść przetargu:

Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (41) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

„Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2010/2011”


Numer ogłoszenia: 233202 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pacanow.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Pacanów w roku szkolnym 2010/2011 zgodnie z załączonymi mapami tras w okresie od 1 września 2010r. do 24 czerwca 2011r. Dowóz odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu dnia, w tym: a) dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły na zajęcia lekcyjne, b) dowóz uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach lekcyjnych, pięć dni w tygodniu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, ferii zimowych i ferii letnich. Do wyceny zamówienia należy przyjąć 188 dni roboczych w trakcie których realizowany będzie dowóz. 1. Trasa Północna nr 1 - 77,1 km, liczbę uczniów określa załącznik nr 7 do SIWZ 2. Trasa Północna nr 2 - 79,9 km, liczbę uczniów określa załącznik nr 8 do SIWZ 3. Trasa Nadwiślańska nr 1 - 81,4 km, liczbę uczniów określa załącznik nr 9 do SIWZ Kod i nazwa według słownika CPV: 60170000 - 0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 60172000 - 4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające tożsame z zamówieniem podstawowym, zakres zamówienia zgodny z zapisami ustawy PZP

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). W przypadku składania oferty częściowej wadium wynosi 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) na każdą trasę. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny znaleźć się następujące elementy: a) zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ustawy PZP, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego, /tj. Gmina Pacanów - Wójt Gminy/, e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela f) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020. Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, w dni robocze od godz. 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem). W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium należy wnieść do dnia 10.08.2010r. do godz. 11.00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia 10.08.2010r. do godz.11.00. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ), że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, że Wykonawca dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W zakresie warunku w dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje osobami potrzebnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9.1, lit a) SIWZ, że Wykonawca dysponuje osobami potrzebnymi do wykonania zamówienia.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem (załącznik nr: 2 do SIWZ), o którym mowa w pkt. 9, lit a) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy, b) dowód wniesienia wadium,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą wyłącznie: a) Zmiany ceny jednostkowej brutto w przypadku: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - zmiany ceny paliw płynnych, na zasadach określonych we wzorze umowy, b) zmiany osób odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy, c) zmiany długości lub przebiegu tras w stosunku do przewidzianych w SIWZ - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, d) zmiana godzin w których będzie wykonywany dowóz - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, e) zmiana liczby przewożonych uczniów w stosunku do przewidzianych w SIWZ, Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: - wystąpienie zdarzeń losowych, - zmiany okresu świadczenia usługi wynikające z organizacji roku szkolnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pacanow.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów pok. nr 17, nie później niż do dnia 10.08.2010r. do godz. 11.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRASA PÓŁNOCNA NR 1.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz Kurs nr I - 23,8 km ok 6.45 - 7.30, (30-40 dzieci) Początek trasy: SP i Gim. Pacanów - Zołcza Ugory - Biechów - Wójcza - Biechów - Wola Biechowska - Słupia - SP i Gim. Pacanów - koniec trasy Przedszkole Pacanów Dowóz Kurs nr II - 16 km ok 7.32 - 8.10, (30-40 dzieci) Początek Trasy: Przedszkole Pacanów - Chrzanów - Wójcza - Wójeczka - Wójcza - Chrzanów - Niegosławice - Przedszkole Pacanów - koniec trasy SP i Gim. Pacanów Odwóz Kurs nr I - 14,4 km ok 13.00 - 13.40, (15-20 dzieci) Początek trasy: SP i Gim Pacanów - Przedszkole Pacanów - Niegosławice - Słupia - Książnice - Zborówek Stary - Książnice - koniec trasy SP i Gim Pacanów Odwóz Kurs nr II - 13,9 km ok 13.50 - 14.30, (15-20 dzieci) Początek Trasy: Przedszkole Pacanów -SP i Gim Pacanów - Książnice - Zborówek Stary - Książnice - koniec trasy SP i Gim Pacanów Odwóz Kurs nr III - 9 km ok 14.40 - 15.05, (30-40 dzieci) Początek Trasy: SP i Gim. Pacanów - Karsy Małe - Karsy Duże - Słupia - koniec trasy SP i Gim. Pacanów Razem: 77,1 km.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TRASA PÓŁNOCNA NR 2.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz Kurs nr I - 7 km ok 7.20 - 7.40, (30-40 dzieci) Początek Trasy: SP. i Gim Pacanów - Słupia - Przedszkole Pacanów - koniec trasy SP i Gim Pacanów Dowóz Kurs nr II - 9,4 km ok 7.45 - 8.10, (30-40 dzieci) Początek Trasy: SP. i Gim Pacanów - Karsy Małe - Karsy Duże - Słupia - SP i Gim Pacanów - koniec trasy Przedszkole Pacanów Odwóz Kurs nr I - 18,6 km ok 12.40 - 13.30, (40-50 dzieci) Początek trasy Przedszkole Pacanów - SP i Gim. Pacanów - Zborówek Nowy - Sroczków - Kwasów - koniec trasy Przedszkole Pacanów Odwóz Kurs nr II - 23,2 km ok 13.35 - 14.40, (30-35 dzieci) Początek trasy Przedszkole Pacanów - SP i Gim. Pacanów - Kwasów - Sroczków - Zborówek Nowy - Biskupice - Zborówek Stary - Książnice - koniec trasy SP. i Gim. Pacanów Odwóz Kurs nr III - 21,7 km ok 14.45 - 15.30, (30-35 dzieci) Początek trasy SP. i Gim. Pacanów - Książnice - Zborówek Stary - Biskupice - Zborówek Nowy - Sroczków - Kwasów - koniec trasy Gim. i SP. Pacanów Razem: 79,9 km.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TRASA NADWIŚLAŃSKA NR 1.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz Kurs nr I - 20,9 km ok 7.00 - 7.30, (45-50 dzieci) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Rataje Karskie - Żabiec - Grabowica - Komorów - Grabowica - Kółko Żabieckie - Żabiec - Rataje Słupskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Dowóz Kurs nr II - 13,2 km ok 7.30 - 8.00, (45-50 dzieci) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Odwóz Kurs nr I - 13,2 km ok 11.40 - 12.15, (45-50 dzieci) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Odwóz Kurs nr II - 13,2 km ok 12.45 - 13.20, (40-45 dzieci) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Odwóz Kurs nr III - 20,9 km ok 14.45 - 15.15, (45-50 dzieci) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Grabowica - Komorów - Kółko Żabieckie - Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Razem: 81,4 km.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0, 60.17.20.00-4.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Wójt Gminy Pacanów

 

 /-/ mgr Wiesław Skop


Załączone pliki:

2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011
(2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011.pdf - 140.911 KB) Data publikacji: 2010-08-02 10:49:31 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_zal_nr_1
(2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_zal_nr_1.pdf - 44.31 KB) Data publikacji: 2010-08-02 10:50:16 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Formularz ofertowy

2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_nr_2
(2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_zal_nr_2.pdf - 39.284 KB) Data publikacji: 2010-08-02 10:50:52 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załącznik nr 2

2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_zal_nr_3
(2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_zal_nr_3.pdf - 43.348 KB) Data publikacji: 2010-08-02 10:52:47 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załącznik nr 3

2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_opisy_tras
(2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_zal_nr_4_5_6_opisy_tras.pdf - 26.872 KB) Data publikacji: 2010-08-02 10:53:36 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Opisy tras

2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_wzor_umowy
(2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_zal_nr_7_wzor_umowy.pdf - 40.717 KB) Data publikacji: 2010-08-02 10:54:40 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Wzór umowy

2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_tyrasy_autobusow
(2010_SIWZ_dowoz_dzieci_2010_2011_trasy_autobusow.pdf - 2445.88 KB) Data publikacji: 2010-08-02 10:56:35 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Trasy autobusów

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2402
Wprowadził do systemu: Katarzyna Wojtyś, data: 2010-08-02 10:42:58
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2010-08-02 10:57:32
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu