Wersja do druku

Zamawiający:

ZUWiK

Adres:

28-133

Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 188

Data publikacji:
2010-01-20 13:44:06

Przedmiot: Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach

Treść przetargu:

Zakład Usług Wodnych i Komunalnych w Pacanowie

ul. Radziwiłłówka 2

28-133 Pacanów

tel: (041) 376-52-88

fax: (041) 376-59-80

Ogłasza przetarg nieograniczony na

Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach
Numer ogłoszenia: 13327 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych i Komunalnych , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3765403 wew. 21, faks 0-41 37 65 980.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach o poj. 120 litrów przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z terenu Gminy Pacanów gromadzonych w workach odbywać się będzie przez 4 dni w ciągu jednego miesiąca - 48 wywozów. Wywóz odbywać się będzie wg. ustalonego harmonogramu stanowiący załącznik nr 4. Jako pojedynczy wywóz należy rozumieć zbiórkę nieczystości stałych gromadzonych w workach z poszczególnej grupy miejscowości, odzysk, transport na wysypisko oraz utylizację na wysypisku i związane z tym opłaty. Wykonawca powinien w ofercie uwzględnić wszelkie konieczne koszty transportu i utylizacji. Zobowiązuje się Wykonawcę do selektywnej zbiórki odpadów i prowadzenie ewidencji gospodarstw domowych oraz podmiotów gospodarczych, które segregują odpady. W skład pojedynczego wywozu wchodzić będą następujące grupy miejscowości bez względu na ilość worków ze śmieciami: pojedynczy wywóz I: Komorów, Grabowica, Kółko Żabieckie, Żabiec, Karsy Duże, Karsy Małe, Karsy Dolne; pojedynczy wywóz II: Słupia, Wola Biechowska, Biechów, Zołcza Ugory, Wójcza, Wójeczka, Chrzanów, Niegosławice; pojedynczy wywóz III: Pacanów, Książnice, Biskupice, Zborówek Stary, Zborówek Nowy, Kwasów, Sroczków; pojedynczy wywóz IV: Rataje Słupskie, Rataje Karskie, Kępa Lubawska, Oblekoń, Trzebica, Podwale. Z terenu gminy Pacanów w ciągu roku wywożone było około 7224 Mg śmieci. Miesięcznie 602 Mg śmieci. CPV - 90513100-7 - usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90513200 - 8 - usługi wywozu stałych miejskich. Wszelkie koszty nie opisane w niniejszym rozdziale, a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.32.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wg. załączniku nr 6); 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. A.3) wykaz zrealizowanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający co najmniej jedno zamówienie o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr. 5) A.4) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 B. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane wyżej dla każdego partnera z osobna, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pacanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Wodnych i Komunalnych w Pacanowie ul. Radziwiłłówka 2 28-133 Pacanów, Pokój nr 25, tel: (041) 376-54-03 fax: (041) 376-59-80.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Wodnych i Komunalnych

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

Kierownik ZUWiK Pacanów

Grzegorz Szymaszek

 

Odpowiedzi na pytania do SIWZ


Załączone pliki:

ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010
(ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010.doc - 88.576 KB) Data publikacji: 2010-01-20 13:46:23 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: SIWZ

ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_1
(ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_1.doc - 35.328 KB) Data publikacji: 2010-01-20 13:47:11 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Formularz ofertowy

ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_2
(ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_2.doc - 25.088 KB) Data publikacji: 2010-01-20 13:47:40 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Oświadczenie

ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_3_umowa
(ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_3_umowa.doc - 41.298 KB) Data publikacji: 2010-01-20 13:48:22 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Wzór umowy

ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_4_harmonogram
(ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_4_harmonogram.doc - 96.256 KB) Data publikacji: 2010-01-20 13:49:20 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Harmonogram 2010

ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_5
(ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_5.doc - 29.696 KB) Data publikacji: 2010-01-20 13:49:51 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia

ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_6
(ZUWIK_SIWZ_wywoz_2010_zalacznik_6.doc - 34.304 KB) Data publikacji: 2010-01-20 13:50:23 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: Wykaz potencjału technicznego, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca

ZUWIK_wywoz_2010_odpowidz_na_pytania_do_SIWZ
(ZUWIK_wywoz_2010_odpowidz_na_pytania_do_SIWZ.doc - 29.696 KB) Data publikacji: 2010-01-27 15:15:40 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: ZUWIK_wywoz_2010_odpowidz_na_pytania_do_SIWZ

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2173
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2010-01-20 13:44:06
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2010-01-20 13:50:34
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu