Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 146

Data publikacji:
2009-01-16 14:24:58

Przedmiot: Przetarg nieograniczony na budowę sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Ratajach Słupskich

Treść przetargu:

  Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

Budowę sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Ratajach Słupskich
Numer ogłoszenia: 5558 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl

·                  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Ratajach Słupskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalno-dydaktyczno-magazynowym, łącznikiem oraz zagospodarowaniem terenu wokół obiektów wraz z budową zewnętrznego boiska wielofunkcyjnego na działkach o nr ewid. 733 oraz nr 732/1 położonych w miejscowości Rataje Słupskie gm. Pacanów. Zakres zamówienia obejmuje: a) prace rozbiórkowe w tym między innymi: rozbiórkę i odtworzenie kolidującego budynku zaplecza gospodarczego wraz z istniejącymi przyłączami, przełożenie kolidującego uzbrojenia podziemnego; b) budowę obiektu sportowego (Sali gimnastycznej) bezpośrednio połączonego łącznikiem z budynkiem Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ratajach Słupskich. Obiekt zaprojektowano jako budynek niepodpiwniczony w części jedno w części dwukondygnacyjny o konstrukcji żelbetowej słupowo-ryglowej z wypełnieniem murowanym przestrzeni między słupami. Dach w konstrukcji wiązarów stalowych pokrytych blachą trapezową. Obiekt składa się z części: komunikacyjnej obejmującej hall główny z szatnią dla widzów oraz łącznikiem, części sportowej obejmującej dużą salę sportową z widownią na 99 osób z płytą sportową o wymiarach 19m x 36m, salkę do gimnastyki korekcyjnej, siłownię, salkę gier stołowych, salkę rehabilitacyjną, część szatniowo-sanitarną oraz sanitariaty dla widzów , pokój z zapleczem sanitarnym dla nauczycieli, część magazynową oraz część technologiczną obejmująca kotłownię wraz magazynem oleju opałowego. Obiekt wyposażony będzie w instalacje: wod-kan, centralnego ogrzewania, olejową, ciepła technologicznego, elektryczną, niskoprądową (nagłośnieniowa, teleinformatyczna), odgromową oraz wentylacje mechaniczną; c) wyposażenie obiektów w sprzęt sportowy; d) wykonanie przyłączy; energetycznego, wodociągowego, kanalizacji sanitarnej wraz ze szczelnym zbiornikiem wybieralnym oraz wykonaniem sieci kanalizacji deszczowej ze zbiornikami; e) budowę wielofunkcyjnego boiska zewnętrznego o nawierzchni syntetycznej; f) zagospodarowanie działek nr 733 i 732/1 obejmujące: budowę dróg wewnętrznych, parkingów , placu manewrowego oraz ciągów pieszych z kostki betonowej, wykonanie nowego ogrodzenia, budowę elementów małej architektury, budowę oświetlenie zewnętrznego oraz założenie trawników i nasadzenie zieleni. Podstawowe parametry techniczne: - powierzchnia użytkowa Sali gimnastycznej - 1576,2 m2 - kubatura - 15582,13m3 - powierzchnia boiska wielofunkcyjnego - 450 m2 - powierzchnia dróg wewnętrznych, placów i chodników - 2461,4 m2 Dokładny zakres prac objętych niniejszym zamówieniem oraz inne informacje niezbędne do właściwej wyceny robót określają: dokumentacja projektowa (opracowana przez Firmę Architektoniczno Budowlano-Konstrukcyjną ARCHIKON w Krakowie) wraz z uzgodnieniami , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również obsługę geodezyjną w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, oznakowanie robót, ewentualne odwodnienie wykopów, przeprowadzenie niezbędnych prób i badań, uporządkowanie terenu. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów. Kody CPV : 45 10 00 00-8, 45 21 22 20-4, 45 21 22 22-8, 45 31 00 00-3, 45 33 00 00-9, 45 40 00 00-1 DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: a) Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa Nr 5, Działanie 5.2.; b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy opracował (na podstawie wytycznych Zamawiającego) i przedstawił harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający termin rozpoczęcia i zakończenia inwestycji oraz ewentualne przestoje; c) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją łącznie z uzgodnieniami (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów na rysunkach oraz ilości wymienionych w przedmiarze robót) oraz dokonać oględzin terenu gdzie będzie realizowana inwestycja aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień; d) Wykonawca w szczególności jest zobowiązany do zapoznania się z naturą i rodzajem gruntu, wymaganiami związanymi z obiektami sąsiadującymi, elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie inwestycji i w jego sąsiedztwie, obiektami funkcjonującymi na terenie inwestycji, sposobem dojazdu, możliwością komunikacji, obowiązującymi przepisami administracyjnymi odnoszącymi się do bezpieczeństwa wokół terenu budowy e) Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu budowy oraz jego specyfiki, braku możliwości dojazdu, poboru wody lub odprowadzenia ścieków dla potrzeb zaplecza budowy itd., nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie; f) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt na czas realizacji budowy zorganizuje własne zaplecze budowy w tym biuro budowy oraz pomieszczenia i sanitariaty dla pracowników. g) Wykonawca jest zobowiązany do: utrzymywania w dobrym stanie dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych), utrzymywanie porządku na terenie inwestycji oraz drogach dojazdowych, zabezpieczenie zgromadzonych materiałów, informowanie w odpowiednich terminach dysponentów sieci o zamierzonych robotach mających związek z przedmiotowymi sieciami, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie budowy oraz wokół niej w tym wykona ogrodzenie placu budowy oraz zapewni właściwe oznakowanie placu budowy, zabezpieczenie istniejącego drzewostanu i zieleni, umożliwienia bezkolizyjnego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych na działkach objętych inwestycją; h) Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy tablicę informacyjną o źródłach finansowania zadania ( według wymogów Zamawiającego) a po zakończeniu budowy trwałą tablicę pamiątkową; i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu umowy; j) Jeżeli w SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. k) Zamawiający przewiduje płatności dla Wykonawcy w 2009r. do wysokości 1.250.000,00 zł . Pozostałe płatności nastąpią w 2010 r. Zamawiający zastrzega ,iż wysokość płatności w roku 2009 może ulec zmianie w przypadku uzyskania dodatkowych środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania. l) Oferta oraz kosztorys ofertowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności Oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia usterek..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8, 45.10.00.00-8, 45.21.22.20-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 100 000,00 zł ( sto tysięcy złotych). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny znaleźć się następujące elementy: 1) zobowiązanie banku / towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 5 Pzp., 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 3) wskazanie sumy gwarancyjnej, 4) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego, tj Gmina Pacanów - Wójt Gminy/, 5) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji / ubezpieczyciela 6) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o/ Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020. Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego ( w kasie Urzędu Gminy w Pacanowie, ul. Radziwiłłówka 2, w dni robocze od godz. 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem). W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PzP. Wadium należy wnieść do dnia 9.02.2009r. do godz. 11.00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia 9.02.2009 r. do godz.11.00. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku określonego w lit. b) Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej dwóch zamówień o wielkości i charakterze zbliżonym do będącego przedmiotem przetargu, polegających na wykonaniu nowych obiektów kubaturowych o charakterze sportowym wraz z instalacjami w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. Wartość zrealizowanego przynajmniej jednego zamówienia winna wynosić co najmniej 3 500 000,00 zł brutto. - dysponowanie osobami które będą sprawowały nadzór nad robotami posiadającymi uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku określonego w lit. c) Zamawiający uzna: - posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub wykazanie się zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł - posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia-nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w lit. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie nowego obiektu kubaturowego o charakterze sportowym wraz z instalacjami przy czym wartość przynajmniej jednego zamówienia winna wynosić minimum 3 500 000,00 zł brutto ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr 3 do SIWZ) g) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 4 do SIWZ), h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1 lit. g) SIWZ wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, i) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kserokopie uprawnień kierownika/ków budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego) ; j) wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 5 do SIWZ) k) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; l) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł; m) dowód wniesienia wadium. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo winno w szczególności zawierać: - nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wskazywać wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych co najmniej z nazwy, - zawierać informacje dotyczące ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a) ,b),c), d), e) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. Dokumenty o których mowa w lit. a) - m) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy..

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pacanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów. Specyfikację w wersji papierowej można otrzymać za odpłatnością zgodnie z zapisami art. 42 ust.2 ustawy PZP.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Pacanowie pok. nr 17, nie później niż do dnia 9.02.2009r. do godz. 11:00 Otwarcie ofert w dniu 9.02.2009r. o godz. 11:30 w sali konferencyjnej UG Pacanów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego, Oś priorytetowa Nr 5, Działanie 5.2..

 

Wójt Gminy Pacanów
/-/ mgr Wiesław Skop


Załączone pliki:

0901_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje.pdf - 177.349 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:21:45 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5.pdf - 87.563 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:22:53 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Załączniki do siwz od nr 1 do nr 5

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_6_wzor_umowy
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_6_wzor_umowy.pdf - 127.584 KB) Data publikacji: 2009-01-16 14:29:27 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Wzór umowy

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_dokumenty_ formalno_prawne
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_dokumenty_ formalno_prawne.zip - 4103.305 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:29:05 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Dokumenty formalno - prawne

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_Projekt_budowlany_Architektura
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_Projekt_budowlany_Architektura.zip - 14518.45 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:33:51 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowalny ARCHITEKTURA

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_Projekt_budowlany_Elektryczna
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_Projekt_budowlany_Elektryczna.zip - 2636.67 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:35:10 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowlany ELEKTRYCZNY

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_Projekt_budowlany_Elementy_wyposazenia
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_Projekt_budowlany_Elementy_wyposazenia.zip - 3608.981 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:40:24 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowlany ELEMENTY WYPOSAŻENIA

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_Projekt_budowlany_grzewcza_instalacja_CO
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_Projekt_budowlany_grzewcza_instalacja_CO.rar - 1452.954 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:41:26 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowlany grzewcza instalacja CO

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_Projekt_budowlany_Zestawienie_stali
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_Projekt_budowlany_Zestawienie_stali.zip - 663.364 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:43:11 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowlany Zestawienie stali

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_przedmiary_robot
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_przedmiary_robot.rar - 1094.733 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:44:09 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Przedmiary robót

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_specyfikacja_techniczna
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_specyfikacja_techniczna.zip - 1411.908 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:46:24 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Specyfikacja techniczna

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projek_ budowlany_przeniesienie_budynku
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projek_ budowlany_przeniesienie_budynku.rar - 2300.967 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:47:41 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowlany PRZENIESIENIE BUDYNKU

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_Konstrukcje
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_Konstrukcje.zip - 5135.882 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:50:00 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowalny KONSTRUKCJE

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_konstrukcje_ rysunki_cz_1
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_konstrukcje_ rysunki_cz_1.zip - 7282.638 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:54:00 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowlany KONSTRUKCJE RYSUNKI CZ. 1

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_konstrukcje_rysunki_cz_2
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_konstrukcje_rysunki_cz_2.zip - 7579.564 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:58:00 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowlany KONSTRUKCJE RYSUNKI CZ. 2

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_Kotlowni
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_Kotlownia.zip - 3657.283 KB) Data publikacji: 2009-01-16 13:59:53 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowlany KOTŁOWNIA

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_projekt_naglosnienia_sali
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_projekt_naglosnienia_sali.rar - 468.782 KB) Data publikacji: 2009-01-16 14:01:40 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowlany NAGŁOŚNIENIE

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_Przylacze_wodociagowe
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_Przylacze_wodociagowe.rar - 1059.219 KB) Data publikacji: 2009-01-16 14:03:34 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowlany PRZYŁĄCZE WODOCIĄGOWE

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_Wentylacja
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Projekt_budowlany_Wentylacja.zip - 3763.104 KB) Data publikacji: 2009-01-16 14:05:24 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt budowalny WENTYLACJA

09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Wewn_instalacja_wod_kan_z_przylaczem_kanalizacyjnym_i_odprowadzeniem_wod_deszczowych
(09_SIWZ_sala_gimnastyczna_Rataje_zal_1_do_zal_5_Wewn_instalacja_wod_kan_z_przylaczem_kanalizacyjnym_i_odprowadzeniem_wod_deszczowych.rar - 7222.246 KB) Data publikacji: 2009-01-20 10:38:03 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Wewnętrzna instalacja wodno-kan z przyłączem kanalizacyjnym i odprowadzeniem wód deszczowych

09_SIWZ_sala_gimanastyczna_Rataje_Zagospodarowanie_terenu_przedmiar
(09_SIWZ_sala_gimanastyczna_Rataje_Zagospodarowanie_terenu_przedmiar.pdf - 70.508 KB) Data publikacji: 2009-01-20 10:51:27 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Zagospodarowanie terenu - przedmiar

09_SIWZ_sala_gimanastyczna_Rataje_Zagospodarowanie_terenu_kosztorys_slepy
(09_SIWZ_sala_gimanastyczna_Rataje_Zagospodarowanie_terenu_kosztorys_slepy.pdf - 118.806 KB) Data publikacji: 2009-01-20 10:52:35 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Zagospodarowanie terenu - kosztorys ślepy

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 3666
Wprowadził do systemu: Katarzyna Wojtyś, data: 2009-01-16 14:24:58
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2009-01-16 14:35:38
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu