Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Gminy Pacanów

Adres:
ul. Radziwiłłówka 2
28-133 Pacanów

Kontakt:
tel. 041 376 54 03, fax. 041 376 59 80
E-mail:ug@pacanow.pl
Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 113

Data publikacji:
2007-11-09 14:36:13

Przedmiot: Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej Pacanów -etap III (ul. Oleśnicka)

Treść przetargu:

Gmina Pacanów

ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

„Budowę kanalizacji sanitarnej Pacanów -etap III (ul. Oleśnicka)”
Ogłoszenie ukazało się na Portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 218001 – 2007 w dniu09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów, ul. Radziwiłłówka 2, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, fax 041 3765980.

·                    Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej Pacanów -etap III (ul. Oleśnicka).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Pacanów (ul. Oleśnicka). Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - kolektora sanitarnego Ø 200 mm PCV o długości L = 780,0 m, - przykanalików Ø 160 mm PCV o długości L = 100,0 m, - uzbrojenie sieci w studzienki kanalizacyjne rewizyjne PCV - 27 szt. - przejścia trasy kanalizacji sanitarnej pod drogą powiatową wykonywane metodą przewiertu - 2 szt. - obsługa geodezyjna zadania, Pełny zakres zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Firmę Projektowo Budowlaną ECO - PROJEKT stanowiącej załącznik nr: 7 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również koszty oznakowania sieci, oraz koszty zajęcia pasa drogowego wraz z projektem organizacji ruchu. Wszelkie prace budowlane lub inne czynności nie opisane w niniejszym rozdziale a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w kalkulacji kosztów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Za spełnienie warunku określonego w lit. b) Zamawiający uzna: - wykonanie przez Wykonawcę z należytą starannością co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem i złożonością przedmiotowi zamówienia (wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami o długości nie mniejszej niż 800 mb) w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności firmy jest krótszy w tym okresie. - dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Za spełnienie warunku określonego w lit. c) Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w lit a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.

·                    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Oferta poza formularzem ofertowym musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (wg wzoru podanego w załączniku nr 2), b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru podanego w załączniku nr 3), c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, (kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa) ; d) wykaz zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, (zawierający wykonanie minimum 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami o długości nie mniejszej niż 800 mb) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie (referencje); (wg wzoru podanego w załączniku nr 4) e) wykaz podwykonawców (wg wzoru podanego w załączniku nr 5) f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej w pkt e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczona przez notariusza. Oświadczenia i informacje składane przez lub wobec pełnomocnika są skuteczne wobec wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.a) i e) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty o których mowa w pkt. a) - f) należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/pacanow/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów ul. Radziwiłłówka 2 28-133 Pacanów woj. Świętokrzyskie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Pacanowie pok. nr 17, nie później niż do dnia 30. 11. 2007r. do godz. 11.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

 Wójt Gminy Pacanów

/-/ mgr Wiesław Skop

 

Uwagi dodatkowe:
Ogłoszenie zawiera odpowiedź zamawiajacego na zapytanie wykonawcy


Załączone pliki:

07_SWIZ_KANAL_ETAP_III
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III.pdf - 548.01 KB) Data publikacji: 2007-11-09 14:48:18 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: SIWZ

07_SIWZ_KANAL_III_STWiOR
(07_SIWZ_KANAL_III_STWiOR.pdf - 3537.456 KB) Data publikacji: 2007-11-09 14:49:50 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: STWiOR

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_ZALACZNIKI
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_ZALACZNIKI.pdf - 58.596 KB) Data publikacji: 2007-11-09 14:50:23 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: ZALACZNIKI

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_UMOWA
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_UMOWA.pdf - 82.873 KB) Data publikacji: 2007-11-09 14:50:54 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: UMOWA

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_PROJEKT_BUDOWLANY
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_PROJEKT_BUDOWLANY.pdf - 1008.92 KB) Data publikacji: 2007-11-09 14:52:07 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: PROJEKT_BUDOWLANY

07_SWIZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_AB
(07_SWIZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_AB.pdf - 4439.957 KB) Data publikacji: 2007-11-09 14:53:46 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Projekt_AB

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_PB
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_PB.pdf - 3570.231 KB) Data publikacji: 2007-11-09 14:55:25 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: PROJEKT BUDOWLANY

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_DOKUMENTACJA_GEOTECHNICZNA
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_DOKUMENTACJA_GEOTECHNICZNA.pdf - 2284.72 KB) Data publikacji: 2007-11-09 15:12:05 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: DOKUMENTACJA_GEOTECHNICZNA

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Dokumenty_FP
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Dokumenty_FP.pdf - 6431.375 KB) Data publikacji: 2007-11-09 15:15:09 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: Dokumenty

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_plan_BIOZ
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_plan_BIOZ.pdf - 470.257 KB) Data publikacji: 2007-11-09 15:16:02 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: plan_BIOZ

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_1
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_1.rar - 11457.664 KB) Data publikacji: 2007-11-12 08:47:49 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_1

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_2
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_2.rar - 11457.664 KB) Data publikacji: 2007-11-12 09:04:21 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_2

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_3
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_3.rar - 11457.664 KB) Data publikacji: 2007-11-12 09:08:01 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_3

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_4
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_4.rar - 10256.121 KB) Data publikacji: 2007-11-12 09:11:14 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_Projekt_zagospodarowania_czesc_4

07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_ODPOWIEDZ_NA _PYTANIE
(07_SIWZ_KANAL_ETAP_III_ODPOWIEDZ_NA _PYTANIE.pdf - 242.198 KB) Data publikacji: 2007-11-23 11:24:40 Redaktor: Katarzyna Wojtyś

Opis: ODPOWIEDZ NA ZAPYTANIE WYKONAWCY

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2876
Wprowadził do systemu: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-11-09 14:36:13
Opublikował: Katarzyna Wojtyś, data publikacji: 2007-11-09 15:26:32
Ostatnia zmiana: Katarzyna Wojtyś, data: 2007-11-23 11:16:54
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu