Wersja archiwalna z dnia 2019-12-17 08:12:27
|
Urząd Miasta i Gminy Pacanów
jest czynny od poniedziałku do piątku
od 7.00 do 15.00
Przyjęcia interesantów przez pracowników urzędu odbywają się w czasie pracy od poniedziałku do piątku.
Struktura organizacyjna Urzędu Miasta i Gminy Pacanów
Burmistrz Miasta i Gminy
41 376 54 03 wew.12, pok. nr 103
----------------------------------------------------------
Urząd Stanu Cywilnego
Zastępca Kierownika USC oraz sprawy obronne i OC - 41 376 54 56 wew. 36, pok. nr 112
----------------------------------------------------------
Przewodniczący Rady Miejskiej
41 376 54 03 wew.27, pok. nr 104
----------------------------------------------------------
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Kierownik Referatu - Sekretarz Miasta i Gminy 41 376 54 03 wew. 11, pok. nr 102
Sekretariat - pracownik d.s. organizacyjnych 41 376 54 03, wew. 10 pok. nr 101
Pracownik d.s. kadr i płac 41 376 54 03 wew. 23, pok. nr 105
Pracownik d.s. obsługi Rady Miejskiej 41 376 54 03 wew. 26, pok. nr 106
Pracownik d.s. organizacyjnych oświaty 41 376 54 03 wew. 32, pok. nr 111
Pracownik d.s. organizacyjnych 41 376 54 03 wew. 29 pok. nr 204
Informatyk - 41 376 54 03 wew. 29 pok. nr 204
Pracownik d.s. obywatelskich (dowody osobiste) - 41 376 54 03 wew. 35 pok. nr 109
Pracownik d.s. obywatelskich (stowarzyszenia, OSP) - 41 376 54 03 w. 14, pok.nr 109
Biuro obsługi interesanta (parter) 41 376 54 03 wew. 40 parter
Sprzątaczki, konserwator, kierowcy
----------------------------------------------------------
Referatu Finansowy
Kierownik Referatu - Skarbnik Miasta i Gminy 41 376 54 03 wew. 22, 39 pok. nr 6
Pracownicy d.s. księgowości budżetowej 41 376 54 03 wew. 20, pok. nr 7
Pracownicy d.s. podatków i opłat 41 376 54 03 wew. 28, 38 lub 41 376 54 55 wew. 28, 38, pok. nr 8
Pracownik d.s. księgowości budżetowej (rozliczenie opłat za wodę i ścieki) 41 376 54 03 wew. 21 pok. nr 2
Pracownicy d.s. księgowości budżetowej (rozliczanie opłat za śmieci) 41 376 54 03 wew.30, pok. nr 9
----------------------------------------------------------
Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego
Kierownik Referatu 41 376 54 03 wew.13, pok. nr 208
Pracownik d.s. inwestycji i pozyskiwania środków unijnych 41 376 54 03 wew.16, pok. nr 207
Pracownik d.s. dróg 41 376 54 03 wew.15, pok. nr 207
Pracownik d.s. gospodarki mieniem komunalnym 41 376 54 03 wew.25, pok. nr 205
-----------------------------------------------------------------------
Referat Komunalny
Kierownik Referatu 41 376 54 03 wew.24, pok. nr 206
Pracownik d.s. gospodarki komunalnej 41 376 54 03 wew.54 pok. nr 203
Pracownik d.s. gospodarki wodnej i gospodarki odpadami 41 376 54 03 wew.17, pok. nr 206
Konserwatorzy obsługi urządzeń i obiektów komunalnych - 5 etatów
Robotnicy gospodarczy
----------------------------------------------------------
Samodzielne stanowisko d.s. rolnictwa i ochrony środowiska 41 376 54 03 wew. 18, pok.nr 110
----------------------------------------------------------
|