Adres: ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
Kontakt: tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail: ug@pacanow.pl, Strona www: www.pacanow.pl
Numer ID: 502
Data publikacji: 2018-01-24 07:54:03
Pacanów, dnia: 22.01.2018r.
Znak: RK. 2151.1.2018
Zapytanie ofertowe
na realizację zadania pn.:
„Zakup kosiarki bijakowej tylno - bocznej”
Postępowanie jest prowadzone na podstawie art. 4, ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
W sprawach nieuregulowanych ww. ustawą oraz niniejszym zapytaniem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 2017 poz. 459, z późn. zm.).
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Pacanów
28-133 Pacanów, ul. Rynek 15, województwo świętokrzyskie,
tel. 41 376 54 03, fax. 41 376 59 80,
Adres e-mail: rk@pacanow.pl, gk@pacanów.pl
Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Zakup kosiarki bijakowej tylno - boczna”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
- szerokość robocza min. 1,6 m
- kąt nachylenia + 90o / – 65o
- obroty WOM 540 obr/min
- przekładnia zewnętrzna wzmocniona
- łożyska wału głównego i rolki podporowej baryłkowe wahliwe dwurzędowe SKF
-noże tnące "Y"
- podwójny płaszcz blachy obudowy głównej
- bezpiecznik najazdowy mechaniczny automatyczny
- ilość przyłączy hydraulicznych – 2 sztuki dwustronnego działania
- klapa tylna uchylna
- zapotrzebowanie mocy – od 60 do 115 kM
Zamawiający wymaga , aby Wykonawca prowadził przynajmniej jeden punkt serwisowy dla urządzeń w okresie pogwarancyjnym na terenie Polski.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: dostawa sprzętu w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia
4. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Ofertę stanowi formularz ofertowy (wg wzoru podanego w załączniku nr 1).
5. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem na podane w niniejszym zapytaniu adresy.
4. Fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub informacji przesyłanych faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi. Strona, która przekazała informacje faksem przesyła je następnie w formie pisemnej listem poleconym.
5. Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma w godzinach pracy urzędu tj. w dni robocze poniedziałek – piątek od godz. 7.00 do godz. 15.00.
6. Osobą upoważnioną w godzinach pracy Urzędu do kontaktów z Wykonawcami są:
a) Piotr Wojciechowski, tel. 41 376 54 03 wew. 24
b) Grzegorz Szymaszek – tel. 728 746 315
7. Osoby wymienione powyżej są upoważnione do udostępniania dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na pisemny wniosek Wykonawcy.
8. Osoby wymienione powyżej nie mają upoważnienia do udzielania Wykonawcom informacji w zakresie wyjaśniania treści istotnych warunków zamówienia. Z uwagi na obowiązkową pisemność postępowania wszystkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Wykonawców wiążące.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta złożona przez Wykonawcę winna zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty – (wg. wzoru podanego w załączniku nr 1),
b) specyfikację techniczną oferowanego urządzenia
2. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym i trwale zamkniętym opakowaniu lub kopercie, uniemożliwiającej otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Miejsce składania ofert: Sekretariat UG Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów, pokój pok. nr 101 (sekretariat, I piętro) w terminie do dnia 30.01.2018r. do godz. 15.00.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej - faksem na nr (41) 376 59 80, lub drogą mailową na adres rk@pacanow.pl, lub gk@pacanow.pl – w przypadku wysłania oferty drogą mailową wymagane jest przesłanie czytelnego skanu formularza ofertowego. Przesłanie oferty w formie elektronicznej należy potwierdzić wysłaniem formularza ofertowego drogą listowną na adres Zamawiającego.
4. Na opakowaniu/kopercie muszą znajdować się następujące oznaczenia:
a) nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
b) nazwa i adres Wykonawcy,
c) opis:
Oferta na;
„Zakup kosiarki bijakowej tylno - bocznej”
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Gminy w Pacanowie, ul. Rynek 15, pok. nr 101 (sekretariat, I piętro) w terminie do dnia 30.01.2018r. do godz. 15.00.
2. W przypadku wysłania oferty drogą elektroniczną lub faksem za zachowanie terminu uważa się otrzymanie maila lub faksu z formularzem ofertowym w w/w terminie. Tak przesłaną ofertę należy potwierdzić wysłaniem jej w formie pisemnej na adres Zamawiającego.
8. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
1. Zamawiający wymaga, aby zaoferowana cena zawierała wszystkie koszty, jakie ponosi Wykonawca w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia
9. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
1 Kryteria oceny oferty:
- cena – maksymalnie 20 pkt , liczona dla oferty liczba punktów = ( Cmin : Cof.b.) x 20 pkt
- Okres gwarancji (liczony od daty zakupu , 24 miesiące– zero pkt , 30 miesięcy -10 pkt , 36 miesięcy 20 pkt , 42 miesiące i powyżej 30 pkt )
- koszt wymiany noży tnących (komplet) – maksymalnie 20 pkt , liczona dla oferty liczba punktów = ( Cmin : Cof.b.) x 20 pkt
- ilość dni od zawiadomienia telefonicznego o awarii do podjęcia czynności usunięcia awarii u zamawiającego – ( do 5 dni -10 pkt , powyżej 5 dni -0 pkt)
- odległość punktu serwisowego na terenie Polski w od siedziby zamawiającego (powyżej 300 km -0 pkt, od 200-300 km -10 pkt , od 100-200 km -20 pkt, do 100 km -30 pkt)
2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana która uzyska największą liczbę punktów.
10. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks Cywilny.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Zatwierdzam:
WÓJT GMINY PACANÓW
MGR WIESŁAW SKOP
Załącznik nr. 1
dnia, …………………….
.....………………….….......
/nazwa i adres wykonawcy/
OFERTA
W odpowiedzi na skierowane do nas zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro na:
1. Oferuję wykonanie całości przedmiotu zamówienia za: „Kosiarkę bijakową tylno – boczną” o parametrach zawartych w zapytaniu
- cena brutto …………………………………..zł
podatek VAT ……%
słownie:…………………………………………………………………………………………
- okres gwarancji –…………………………miesięcy
- koszt wymiany kompletu noży tnących – …………………………zł
- ilość dni od zawiadomienia telefonicznego o awarii do podjęcia czynności usunięcia awarii u zamawiającego – …………………………dni.
- odległość punktu serwisowego od siedziby zamawiającego ……………..km
adres puntu serwisowego………………………………………………………………………..
2. Oświadczam, że:
- przyjmuję do realizacji postawione przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym warunki.
- zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i zdobyłem konieczne informacje do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia,
- posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- firma jest/ nie jest* płatnikiem podatku VAT o numerze identyfikacyjnym NIP ………......….......………
……….……………………….
podpis osoby upoważnionej