Adres: ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
Kontakt: tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail: ug@pacanow.pl, Strona www: www.pacanow.pl
Treść przetargu:
Pacanów: Dowóz i
odwóz dzieci i uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, realizowany
na terenie Gminy Pacanów, w roku szkolnym 2014/2015 w formie zakupu biletów
miesięcznych oraz uczniów niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach
Słupskich i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie
według stawki dziennej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES:
Gmina Pacanów, Rynek 15, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3765403,
faks 41 3765980.
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci i uczniów
przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, realizowany na terenie Gminy
Pacanów, w roku szkolnym 2014/2015 w formie zakupu biletów miesięcznych oraz
uczniów niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich i
Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie według stawki
dziennej.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia:
usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest: dowóz i odwóz dzieci i uczniów przedszkoli, szkół podstawowych
i gimnazjów, realizowany na terenie Gminy Pacanów, w roku szkolnym 2014/2015 w
formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2014r. do 26 czerwca
2015r, oraz uczniów niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich w
okresie od 1 września 2014r. do 26 czerwca 2015r. i Niepublicznego Ośrodka
Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 1 września 2014r. do 31
lipca 2015r. według stawki dziennej zgodnie z załączonymi przebiegami tras.
Dowóz odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu dnia, w tym: a) dowóz uczniów z
miejsca zamieszkania do szkoły na zajęcia lekcyjne, b) odwóz uczniów do miejsca
zamieszkania po zajęciach lekcyjnych, pięć dni w tygodniu, z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, ferii zimowych i ferii letnich.
Do wyceny zamówienia należy przyjąć: a) w Części I - 184 dni roboczych, b) w
Części II - 199 dni roboczych w trakcie których realizowany będzie dowóz. Część
I: Trasa dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Pacanów - 300,2 km, 307
uczniów, określona w załączniku nr 8 do SIWZ Część II: Trasa dowozu dzieci
niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich i Niepublicznego
Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie - 70 km, 6 uczniów, określona
w załączniku nr 9 do SIWZ: 1) dowóz do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich - 1
uczeń niepełnosprawny ruchowo poruszający się na wózku inwalidzkim, 1 uczeń z
niepełnosprawnością sprzężoną niepełnosprawny ruchowo poruszający się o kulach,
2) dowóz do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie - 1
uczeń niepełnosprawny w stopniu głębokim poruszający się na wózku inwalidzkim,
1 uczeń z niepełnosprawnością sprzężoną w stopniu głębokim, niewidomy
poruszający się na wózku inwalidzkim, 1 uczeń z całościowymi zaburzeniami
rozwojowymi - autyzm dziecięcy, 1 uczeń niepełnosprawny intelektualnie w
stopniu znacznym, porusza się samodzielnie. Dla Części I Wykonawca winien
zapewnić co najmniej 4 autobusy. W Części II dowóz winien odbywać się
samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych i Wykonawca
obowiązany jest zapewnić osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu. W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia
zakresu przedmiotu zamówienia do wielkości maksymalnie 20% poszczególnych
części zadania..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający
dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie
więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia
zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli spełnione zostaną przesłanki ustawowe.
II.1.6) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.10.11.11-9.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja
na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga złożenia
wadium w wysokości 2500,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące pięćset). W
przypadku składania oferty częściowej wadium wynosi dla: a)Część I -
2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące), b)Część II - 500,00 zł (słownie
złotych: pięćset ). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6
ustawy PZP tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach
ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42,
poz.275). Wykonawca który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z
postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wadium wnoszone w
pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój O Pacanów 58 85170007 0040 0400
0172 0020 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na wykonanie zadania pn.:
Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Pacanów, w roku szkolnym 2014-2015
Część. 2.Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do
oferty. 3.Wadia w formach niepieniężnych należy dołączyć w oryginale do
oferty. 4.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej
gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant
zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach
określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na
okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą.
5.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania
ofert, najpóźniej do dnia 08.08.2014r. do godz. 11.00. 6.Zamawiający
(zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca wadium wszystkim Wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP.
7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie
zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 8.Zamawiający zatrzymuje
wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało
się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9.Zamawiający
zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że
udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
10.Pozostałe przypadki zwrotu lub zatrzymania wadium zawarto w art. 46
ustawy PZP.
III.3) WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH
WARUNKÓW
- III.3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie warunku określonego w pkt VIII.1 lit. a)
SIWZ Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w/w
warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego
oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa
w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ.
- III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie warunku wskazanego w pkt. VIII.1, lit. b)
SIWZ Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w/w
warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego
oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania niezbędnej wiedzy i
doświadczenia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt.
IX.2, lit. a) SIWZ
- III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie warunku określonego w pkt VIII.1 lit. c)
SIWZ Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje potencjałem technicznym i
osobami potrzebnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby
Wykonawca dysponował co najmniej w: - Części I: Trasa dowozu uczniów do
szkół na terenie Gminy Pacanów - czterema autobusami i czterema
kierowcami, - Części II: Trasa dowozu dzieci niepełnosprawnych do
Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich i Niepublicznego Ośrodka
Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie - jednym autobusem przystosowanym
do przewozu osób niepełnosprawnych, jednym kierowcą i osobą do opieki nad
uczniami w trakcie przewozu. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na
podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z
wzorem (załącznik nr 2), o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ, a
warunków szczegółowych na podstawie złożonego:
- III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem (załącznik nr 4), o
którym mowa w pkt. IX.2. lit. b ) SIWZ, - oświadczenia, że osoby które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień, zgodnie z wzorem (załącznik nr 5), o którym mowa w pkt. IX.2.
lit c) SIWZ
- III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie warunku określonego w pkt VIII.1 lit. d) SIWZ
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w/w warunku.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego
oświadczenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik
nr 2) o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw
do wykluczenia;
-
- III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (poprzez załączenie do
oferty oświadczenia wg wzoru - załącznik nr 4a do SIWZ) - w przypadku
powoływania się Wykonawcy na potencjał innych podmiotów, b) wykaz części
zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg
wzoru podanego w załączniku nr 6 do SIWZ), c) dowód wniesienia wadium,
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria
oceny ofert:
najniższa cena.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej
umowy: 1) Zmiany ceny jednostkowego biletu miesięcznego szkolnego brutto w
przypadku: a. ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b. zwiększenia bądź
zmniejszenia liczby przewożonych uczniów na danej trasie, c. zmiany długości lub
przebiegu tras - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka
stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili składania oferty, d. zmiany liczby dni świadczenia usługi,
2) Zmiany stawki dziennej brutto za dowóz uczniów niepełnosprawnych w
przypadku: a. ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b. zwiększenia bądź
zmniejszenia liczby przewożonych uczniów. 3) Zmiany osób odpowiedzialnych za
wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na
pozostałe warunki realizacji umowy, 4) Zmiana godzin, w których będzie
wykonywany dowóz i odwóz - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub
zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili składania oferty, 5) Zamawiający dopuszcza także
możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: a. wystąpienie zdarzeń
losowych, b. zmiany okresu świadczenia usługi wynikające z organizacji roku
szkolnego. 6) Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian postanowień umowy w
następujących przypadkach: a. gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla
Zamawiającego, b. wystąpienie nieistotnych zmian, które nie mają wpływu na
istotne postanowienia umowy (termin, zakres, wartość zamówienia).
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: bip.pacanow.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów..
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014
godzina 11:00, miejsce: w Urzędzie Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, pok. nr 101
(sekretariat, I piętro)
IV.4.5) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej:
.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I -
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:
TRASA DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PACANÓW.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOWÓZ I: 40,6 km, 125 uczniów Kurs Nr I - 24,6 km
godz. 06:45 - 07:30, (68 uczniów) Początek trasy: SP i Gim. Pacanów -
droga krajowa Kraków-Sandomierz - Wola Biechowska (2) - Zołcza Ugory (4) -
Biechów (21) - Wójcza Przedszkole (dzieci wysiadają) - Wójcza szkoła
(dzieci wysiadają) - Biechów (23) - Wola Biechowska (18) - Słupia - droga
krajowa Kraków-Sandomierz - SP i Gim. Pacanów - koniec trasy Przedszkole
Pacanów Kurs Nr II - 16 km godz. 07:35 - 08:10, (57 uczniów) Początek
Trasy: Przedszkole Pacanów - Chrzanów (13) - Wójcza Plebanka(5) - Wójeczka
(17) - Wójcza szkoła, Przedszkole (30 dzieci wysiada) - Wójcza (8) -
Chrzanów (12) - Niegosławice (2) - Przedszkole Pacanów - koniec trasy SP i
Gim. Pacanów DOWÓZ II: 19,6 km, 64 uczniów Kurs nr I - 8,6 km godz. 07:20
- 07:45 (39 uczniów) Początek Trasy: SP. i Gim Pacanów - ul. Wójczańska -
droga krajowa Kielce-Tarnów - Niegosławice (5) - Słupia (34)- ul. Słupska
- Przedszkole Pacanów - koniec trasy SP i Gim Pacanów Kurs nr II - 11 km
godz. 07:45 - 08:10 (25 uczniów) Początek Trasy: SP. i Gim Pacanów - Karsy
Małe (16)- Karsy Duże (9)- Słupia - SP i Gim Pacanów - koniec trasy
Przedszkole Pacanów DOWÓZ III: 36,7 km, 79 uczniów Kurs nr I - 20,9 km ok
06:45 - 07:25, (37 uczniów) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie -
Rataje Karskie (5) - Grabowica (1) - Komorów (6) - Kółko Żabieckie (10) -
Żabiec (15) - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Kurs nr II - 15,8 km
ok 07:30 - 07:50, (42 uczniów) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie -
Żabiec(26) - Kółko Żabieckie(6) - Żabiec(5) - Rataje Karskie(5) - koniec
trasy SP i Gim. Rataje Słupskie DOWÓZ IV: 20 km, 39 uczniów Dowóz - 20 km
godz. 07:30 - 08:00 (39 uczniów) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie
- Komorów (15) - Grabowica (18) - Żabiec (6) - koniec trasy SP i Gim.
Rataje Słupskie ODWÓZ I: 70 km, 125 uczniów Kurs nr I - 33 km godz. 12:45
- 13:55, Początek trasy: Przedszkole Pacanów - SP i Gim. Pacanów - droga
krajowa Sandomierz - Kraków - Wola Biechowska - Biechów - Wójcza
Przedszkole - Wójcza szkoła - Wójeczka - Wójcza szkoła - Wójcza Plebanka -
Chrzanów remiza - Wójcza szkoła - Wójcza Przedszkole - Biechów - Zołcza
Ugory - Wola Biechowska - Słupia - droga krajowa Kielce-Tarnów - Rynek -
koniec trasy SP i Gim. Pacanów Kurs nr II - 14,8 km godz. 14:00 - 14:40,
Początek trasy: SP i Gim. Pacanów - droga krajowa Kraków-Sandomierz - Wola
Biechowska - Biechów - Wójcza - Wójcza Plebanka - Chrzanów - Niegosławice
- Rynek ul. Słupska - koniec trasy SP i Gim. Pacanów Kurs nr III - 22,2 km
godz. 14:45 - 15:25, Początek trasy: SP i Gim. Pacanów - droga krajowa
Kraków-Sandomierz - Wola Biechowska - Zołcza Ugory - Biechów - Wójcza -
Wójeczka - Wójcza Plebanka - Chrzanów - Niegosławice - Rynek - koniec
trasy SP i Gim. Pacanów ODWÓZ II: 35,4 km, 64 uczniów Kurs nr I - 13,6 km
godz. 13:00 - 13:40, Początek trasy: SP i Gim Pacanów - Przedszkole
Pacanów - ul. Wójczańska - droga krajowa Kielce-Tarnów - Niegosławice -
Słupia - Karsy Duże - Karsy Dolne - Karsy Małe - koniec trasy SP i Gim
Pacanów Kurs nr II - 10,9 km godz. 13:50 - 14:30, Początek trasy: SP i Gim
Pacanów - Przedszkole Pacanów - ul. Słupska - Słupia - Karsy Duże - Karsy
Dolne - Karsy Małe - koniec trasy SP i Gim Pacanów Kurs nr III - 10,9 km
godz. 14:40 - 15:05 Początek trasy: SP i Gim Pacanów - ul. Słupska - Słupia
- Karsy Duże - Karsy Dolne - Karsy Małe - koniec trasy SP i Gim Pacanów
ODWÓZ III: 57,9 km, 79 uczniów Kurs nr I - 21,2 km ok 12:45 - 13:20,
Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Grabowica - Komorów -
Kółko Żabieckie - Żabiec - Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje
Słupskie Kurs nr II - 15,8 km ok 13:45 - 14:10, Początek trasy SP i Gim.
Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Żabiec - Rataje Karskie -
koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Kurs nr III - 20,9 km ok 14:40 - 15:15,
Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie -
Grabowica - Komorów - Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje
Słupskie ODWÓZ IV: 20 km, 39 uczniów Odwóz - 20 km, godz. 13:45 - 15:15
(39 uczniów) - dokładne godziny odwozu dostosowane będą do aktualnych
potrzeb szkoły Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Rataje Karskie -
Żabiec - Kółko Żabieckie - Komorów - Grabowica - Żabiec - Rataje Karskie -
Rataje Słupskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Razem: 300,2 km Dowóz:
307 uczniów, Odwóz: 307 uczniów..
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60.13.00.00-8, 60.10.11.11-9.
- 3)
Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 26.06.2015.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:
TRASA DOWOZU DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO GIMNAZJUM NR 2 W RATAJACH SŁUPSKICH I
NIEPUBLICZNEGO OŚRODKA REWALIDACYJNO-WYCHOWAWCZEGO W KUPIENINIE.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOWÓZ: 35 km, 6 uczniów Dowóz - 35 km godz. 07:30 -
08:00 Początek trasy Pacanów, ul. Beszowska (1) - Grabowica (2) - Komorów
(3) - Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich - Rataje Słupskie (1) - koniec
trasy Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Kupieninie ODWÓZ: 35 km, 6
uczniów Odwóz - 35 km po zajęciach w Ośrodku Rewalidacyjno-Wychowawczym w
Kupieninie Początek trasy Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Kupieninie -
Rataje Słupskie - Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich -- Grabowica -
Komorów - koniec trasy Pacanów, ul. Beszowska Razem: 70 km Dowóz: 6
uczniów, Odwóz: 6 uczniów..
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60.13.00.00-8, 60.10.11.11-9.
- 3)
Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.07.2015.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
|