Zamawiajacy: Gmina Pacanów

Adres: ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów
Kontakt: tel. 41/ 376 54 03, fax. 41/ 376 59 80
E-mail: ug@pacanow.pl, Strona www: www.pacanow.pl

Numer ID: 276

Data publikacji: 2012-07-13 12:01:04

Przedmiot: Dowóz i odwóz dzieci i uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, realizowany na terenie Gminy Pacanów, w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych oraz ucznia niepełnosprawnego do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie według stawki dziennej

Treść przetargu:

Gmina Pacanów

ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów

tel. (041) 376 54 03

o g ł a s z a

przetarg nieograniczony

na:

 

Dowóz i odwóz dzieci i uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, realizowany na terenie Gminy Pacanów, w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych oraz ucznia niepełnosprawnego do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie według stawki dziennej

 

Numer ogłoszenia: 250176 - 2012; data zamieszczenia: 13.07.2012

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pacanów , ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3765403, faks 041 3765980.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.pacanow.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci i uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, realizowany na terenie Gminy Pacanów, w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych oraz ucznia niepełnosprawnego do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie według stawki dziennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz dzieci i uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, realizowany na terenie Gminy Pacanów, w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych oraz ucznia niepełnosprawnego do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie według stawki dziennej zgodnie z załączonymi przebiegami tras w okresie od 3 września 2012r. do 28 czerwca 2013r. Dowóz odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu dnia, w tym: a) dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły na zajęcia lekcyjne, b) odwóz uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach lekcyjnych, pięć dni w tygodniu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, ferii zimowych i ferii letnich. Do wyceny zamówienia należy przyjąć 184 dni roboczych w trakcie których realizowany będzie dowóz. Część I - Trasa Północna nr 1 - 108,2 km, 134 uczniów, Część II - Trasa Północna nr 2 - 48 km, 67 uczniów, Część III -Trasa Nadwiślańska nr 1 - 89,1 km, 94 uczniów, Część IV -Trasa Nadwiślańska nr 2 - 44 km, 19 uczniów (w tym 1 uczeń niepełnosprawny ruchowo, poruszający się na wózku inwalidzkim). Część V - Trasa dowozu dziecka niepełnosprawnego do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie - 29 km (1 uczeń niepełnosprawny w stopniu głębokim poruszający się na wózku inwalidzkim) W Części IV zadania przewidziany jest dowóz ucznia niepełnosprawnego ruchowo poruszającego się na wózku inwalidzkim natomiast w Części V przewidziany jest dowóz dziecka niepełnosprawnego w stopniu głębokim, poruszającego się na wózku inwalidzkim. W obu częściach dowóz winien odbywać się samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. W Części V Wykonawca obowiązany jest zapewnić osobę do opieki nad uczniem w trakcie jego przewozu. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia do wielkości maksymalnie 20% poszczególnych części zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielanie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli spełnione zostaną przesłanki ustawowe

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 2500,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące pięćset). W przypadku składania oferty częściowej wadium wynosi dla: a) Część I - Trasa Północna nr 1 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset), b) Część II - Trasa Północna nr 2 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset), c) Część III -Trasa Nadwiślańska nr 1 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset), d) Część IV -Trasa Nadwiślańska nr 2 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset), e) Część V - Trasa dowozu dziecka niepełnosprawnego do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset). Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy PZP tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). Wykonawca który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój o. Pacanów 58 85170007 0040 0400 0172 0020 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na wykonanie zadania pn. Dowóz i odwóz dzieci i uczniów przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów, realizowany na terenie Gminy Pacanów, w roku szkolnym 2012/2013 w formie zakupu biletów miesięcznych oraz ucznia niepełnosprawnego do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie według stawki dziennej wraz z określeniem Części zadania, którego dotyczy. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 2. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u Zamawiającego (w kasie Urzędu Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, w dni robocze od godz. 8.00 do 13.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopię - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 3. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, najpóźniej do dnia 23.07.2012r. do godz. 11.00. 5. Zamawiający (zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 8. Zamawiający zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Pozostałe przypadki zwrotu lub zatrzymania wadium zawarto w art. 46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w.w warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w.w warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ, że Wykonawca dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje potencjałem technicznym. Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w.w warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zgodnie z wzorem (załącznik nr 2), o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ,

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje osobami potrzebnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2), o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ, a warunków szczegółowych na podstawie złożonych: - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem (załącznik nr 4), o którym mowa w pkt. IX.2. lit. c ) SIWZ, - oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z wzorem (załącznik nr 5), o którym mowa w pkt. IX.2. lit d)SIWZ

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie warunku o znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w.w warunku. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 6 do SIWZ), b) dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy: 1) Zmiany ceny jednostkowego biletu miesięcznego szkolnego brutto w przypadku: a. ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b. zwiększenia bądź zmniejszenia liczby przewożonych uczniów na danej trasie, c. zmiany długości lub przebiegu tras - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, d. zmiany liczby dni świadczenia usługi, 2) Zmiany stawki dziennej brutto za dowóz dziecka niepełnosprawnego w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) Zmiany osób odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy, 4) Zmiana godzin w których będzie wykonywany dowóz - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, 5) Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: a. wystąpienie zdarzeń losowych, b. zmiany okresu świadczenia usługi wynikające z organizacji roku szkolnego. 6) Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian postanowień umowy w następujących przypadkach: a. gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego, b. wystąpienie nieistotnych zmian, które nie mają wpływu na istotne postanowienia umowy (termin, zakres, wartość zamówienia).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pacanow.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, pok. nr 101 (sekretariat, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRASA PÓŁNOCNA NR 1.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOWÓZ: 39,8 km, 134 uczniów Kurs Nr I - 23,8 km godz. 06:45 - 07:30, (69 uczniów) Początek trasy: SP i Gim. Pacanów - droga krajowa Kraków-Sandomierz - Wola Biechowska (1) - Zołcza Ugory (4) - Biechów (24) - Wójcza Przedszkole (8 dzieci wysiada) - Wójcza szkoła (20 uczniów wysiada) - Biechów (23) - Wola Biechowska (17) - Słupia - droga krajowa Kraków-Sandomierz - SP i Gim. Pacanów - koniec trasy Przedszkole Pacanów Kurs Nr II - 16 km godz. 07:35 - 08:10, (65 uczniów) Początek Trasy: Przedszkole Pacanów - Chrzanów (14) - Wójcza Plebanka(3) - Wójeczka (17) - Wójcza szkoła (25 uczniów wysiada) - Wójcza Przedszkole (3 dzieci wysiada) - Wójcza (16) - Chrzanów (13) - Niegosławice (2) - Przedszkole Pacanów - koniec trasy SP i Gim. Pacanów ODWÓZ: 68,4 km, 134 uczniów Kurs nr I - 32,2 km godz. 12:45 - 13:55, Początek trasy: Przedszkole Pacanów - SP i Gim. Pacanów - droga krajowa Sandomierz - Kraków - Wola Biechowska - Biechów - Wójcza Przedszkole - Wójcza szkoła - Wójeczka - Wójcza szkoła - Wójcza Plebanka - Chrzanów remiza - Wójcza szkoła - Wójcza Przedszkole - Biechów - Zołcza Ugory - Wola Biechowska - Słupia - droga krajowa Kielce-Tarnów - Rynek - koniec trasy SP i Gim. Pacanów Kurs nr II - 14,0 km godz. 14:00 - 14:40, Początek trasy: SP i Gim. Pacanów - droga krajowa Kraków-Sandomierz - Wola Biechowska - Biechów - Wójcza - Wójcza Plebanka - Chrzanów - Niegosławice - Rynek ul. Słupska - koniec trasy SP i Gim. Pacanów Kurs nr III - 22,2 km godz. 14:45 - 15:25, Początek trasy: SP i Gim. Pacanów - droga krajowa Kraków-Sandomierz - Wola Biechowska - Zołcza Ugory - Biechów - Wójcza - Wójeczka - Wójcza Plebanka - Chrzanów - Niegosławice - Rynek - koniec trasy SP i Gim. Pacanów Razem: 108,2 km Dowóz: 134 uczniów, Odwóz: 134 uczniów..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TRASA PÓŁNOCNA NR 2.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOWÓZ: 18 km, 67 uczniów Kurs nr I - 8,6 km godz. 07:20 - 07:45 (41 uczniów) Początek Trasy: SP. i Gim Pacanów - ul. Wójczańska - droga krajowa Kielce-Tarnów - Niegosławice (5) - Słupia Domki - Słupia Złotnik, mleczarnia, Romański, Niedolaz, Złotnik (36) - ul. Słupska - Przedszkole Pacanów - koniec trasy SP i Gim Pacanów Kurs nr II - 9,4 km godz. 07:45 - 08:10 (26 uczniów) Początek Trasy: SP. i Gim Pacanów - Karsy Małe Nega, sklep, Trybała, sklep (16) - Karsy Dolne (2) - Karsy Duże (8)- Słupia - SP i Gim Pacanów - koniec trasy Przedszkole Pacanów ODWÓZ: 30 km, 67 uczniów Kurs nr I - 12,0 km godz. 13:00 - 13:40, Początek trasy: SP i Gim Pacanów - Przedszkole Pacanów - ul. Wójczańska - droga krajowa Kielce-Tarnów - Niegosławice - Słupia Domki, Złotnik, mleczarnia, Romański, Niedolaz, - Karsy Duże - Karsy Dolne - Karsy Małe sklep, Trybała, sklep, Nega - koniec trasy SP i Gim Pacanów Kurs nr II - 9 km godz. 13:50 - 14:30, Początek trasy: SP i Gim Pacanów - droga krajowa Kraków-Sandomierz - Słupia Złotnik, Niedolaz - Karsy Duże - Karsy Dolne - Karsy Małe sklep, Trybała, sklep, Nega - koniec trasy SP i Gim Pacanów Kurs nr III - 9 km godz. 14:40 - 15:05 Początek trasy: SP i Gim Pacanów - droga krajowa Kraków-Sandomierz - Słupia Złotnik, Niedolaz - Karsy Duże - Karsy Dolne - Karsy Małe sklep, Trybała, sklep, Nega - koniec trasy SP i Gim Pacanów Razem: 48 km Dowóz: 67 uczniów, Odwóz: 67 uczniów.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TRASA NADWIŚLAŃSKA NR 1.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOWÓZ: 34,1 km, 94 uczniów Kurs nr I - 20,9 km ok 06:45 - 07:25, (40 uczniów) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Rataje Karskie - Żabiec - Grabowica (8) - Komorów (7) - Grabowica - Kółko Żabieckie (14) - Żabiec (11) - Rataje Słupskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Kurs nr II - 13,2 km ok 07:30 - 07:50, (54 uczniów) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie (8) - Żabiec (26) - Kółko Żabieckie (11) - Rataje Karskie (9) - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie ODWÓZ: 55 km, 94 uczniów Kurs nr I - 20,9 km ok 12:45 - 13:20, Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Grabowica - Komorów - Kółko Żabieckie - Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Kurs nr II - 13,2 km ok 13:45 - 14:10, Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Kurs nr III - 20,9 km ok 14:40 - 15:15, Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Grabowica - Komorów - Kółko Żabieckie - Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Razem: 89,1 km Dowóz: 94 uczniów, Odwóz: 94 uczniów..

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TRASA NADWIŚLAŃSKA NR 2.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOWÓZ: 22 km, 19 uczniów Dowóz Kurs nr I - 22 km godz. 07:30 - 08:00 (19 uczniów) Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Rataje Karskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Komorów (6) - Grabowica (13) - Żabiec - Rataje Karskie - Rataje Słupskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie ODWÓZ: 22 km, 19 uczniów Odwóz Kurs nr I - 22 km, godz. 13:45 - 15:15 (19 uczniów) - dokładne godziny dowozu dostosowane będą do potrzeb odwozu dziecka niepełnosprawnego Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Rataje Karskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Komorów (6) - Grabowica (13) - Żabiec - Rataje Karskie - Rataje Słupskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie Razem: 44 km, Dowóz: 19 uczniów, Odwóz: 19 uczniów..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trasa dowozu dziecka niepełnosprawnego.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa dowozu dziecka niepełnosprawnego do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie - 29 km (1 uczeń niepełnosprawny w stopniu głębokim poruszający się na wózku inwalidzkim).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Z upoważnienia Wójta Gminy Pacanów

/-/ mgr inż. Kazimierz Zdziebko

 



Załączone pliki:

271_6_2012_SIWZ_dowoz_uczniow
(271_6_2012_SIWZ_dowoz_uczniow.pdf - 346.079 KB) Data publikacji: 2012-07-13 12:13:16 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 271_6_2012_SIWZ_dowoz_uczniow

271_6_2012_SIWZ_dowoz_uczniow_zal_1-12
(271_6_2012_SIWZ_dowoz_uczniow_zal_1-12.pdf - 222.515 KB) Data publikacji: 2012-07-13 12:13:48 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 271_6_2012_SIWZ_dowoz_uczniow_zal_1-12

271_6_2012_SIWZ_dowoz_uczniow_zal_11
(271_6_2012_SIWZ_dowoz_uczniow_zal_11.pdf - 15.134 KB) Data publikacji: 2012-07-13 12:15:57 Redaktor: Mariusz Ratusznik

Opis: 271_6_2012_SIWZ_dowoz_uczniow_zal_11

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2858
Wprowadził do systemu: Mariusz Ratusznik, data: 2012-07-13 12:01:04
Opublikował: Mariusz Ratusznik, data publikacji: 2012-07-13 12:16:12

Urząd Miasta i Gminy Pacanów
ul. Rynek 15, Pacanów
tel. 41 3765403 w.11 fax. 41 3765980
www.pacanow.pl